סולשיאר: "המון שחקנים רוצים את העמדה של מרסיאל"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

לפני ברייטון (שלישי החל מ-22:05, ספורט1), מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לכך שהצרפתי משחק בחוד: "היה זקוק לאמון הזה". וגם: מתי השדים האדומים יחזרו למאבק האליפות?

(גודל טקסט)

אחרי שהביסה 0:3 את שפילד יונייטד משלושער בלתי נשכח של אנתוני מרסיאל והעפילה לחצי גמר הגביע האנגלי בצורה הכי דרמטית שיש, מנצ'סטר יונייטד תתארח הערב (שלישי החל מ-22:05, ספורט1) אצל ברייטון ותקווה להשיג ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות שיקפיץ אותה למקום החמישי על חשבון וולבס.

בחזרה למרסיאל, הצרפתי הבקיע העונה 20 שערים בכל המסגרות, הכי הרבה מאז שהצטרף למנצ'סטר יונייטד אי שם ב-2015 ממונאקו. "הוא משחק עם חיוך על פניו", הסביר המנג'ר אולה גונאר סולשיאר את השיפור של החלוץ בראיון שהעניק ל'סקיי ספורטס' לקראת משחק החוץ הערב. "לאנתוני יש עונה מאוד טובה, במהלכה הוא היה מאוד חשוב לנו וממש הרגשנו את חסרנו בחודשיים שהוא היה בחוץ בגלל פציעה".

סולשיאר סיפר: "כשמרסיאל לא היה, נאבקנו. הוא יודע שאנחנו סומכים עליו ושיש לנו סבלנות לגביו. הוא עובד קשה מאוד בחדר הכושר ונהנה מהאתגר הפיזי שהצבנו לפניו. הסיומת שלו טובה יותר העונה, אבל זו גם היכולת להיות במקום הנכון בזמן הנכון. הוא השתפר יותר ויותר מבחינת הכניסה לרחבה ומשחק הרבה יותר קרוב לשער. אנחנו עובדים על זה, אבל זה גם תלוי בו להיות כל הזמן חד ומוכן. תמיד ידענו הוא שחקן איכותי ומיומן".

פול פוגבה, אנתוני מרסיאל | MICHAEL STEELE / Contributor

על העמדה בה הוא משחק: "זו העונה הראשונה בה הוא באמת משחק בתור חלוץ רחבה. אני חושב שהוא היה זקוק לאמון הזה. לפעמים זה לא קל כשאתה משחק במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד, אבל הוא יודע שאנחנו סומכים עליו ואני חושב שהוא יודע שאנחנו רוצים שהוא ימשיך להתפתח אצלנו. אנו ממשיכים כל הזמן לאתגר אותו. תמיד יש שחקנים – בקבוצה ומחוצה לה – שירצו להיות מספר 9 של מנצ'סטר יונייטד. תמיד יש לחץ על החלוץ, אבל עד כה הוא מבצע את עבודתו בצורה ממש טובה".

על חוליית הקישור שלו אמר סולשיאר: "שחקני ההתקפה שלנו יודעים שיש מאחוריהם שחקנים שיכולים ליצור הזדמנות כמעט מכלום. בורנו ופול, שניהם שחקנים יצירתיים, בעלי איכויות ואישיות. ברונו יכול לשחק בכל תפקיד בקישור וכך גם פול. יש לי גם את מקוטמיניי, פרד ומאטיץ'. זה כאב ראש חיובי ומצב טוב להיות בו".

חזרה למאבק האליפות בעונה הבאה: "כולנו עובדים למען מטרה משותפת אחת, אבל חובת ההוכחה היא על המגרש ולא מחוצה לו. אם נמשיך לשחק טוב ולהתפתח, נוכל להתחרות בצמרת הגבוהה. אני יודע שאנחנו יכולים למשוך שחקנים טובים וכולם יודעים שבשלב כזה או אחר מנצ'סטר יונייטד תחזור לזכות בתארים".

ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר
ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

בסרטון: דרמת ענק בגביע מול נוריץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי