10 למרסיאל, באנגליה התמוגגו: "פוגבה יכול לפרוח לצד פרננדש"

הצרפתי הפך לשחקן יונייטד הראשון שהבקיע שלושער מאז 2013: "הופעה בלתי נשכחת". הקשר ששב מפציעה פתח לראשונה ליד הפורטוגלי: "זמן רב לא נראה כזה משחק צירופים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אופוירה במנצ'סטר יונייטד, שהעלתה רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-13, הארוך ביותר של המועדון המפואר מאז עונת 2016/17. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הביסה אתמול (רביעי) 0:3 את שפילד יונייטד וצימקה זמנית את הפער מצ'לסי הרביעית לשתי נקודות בלבד. איש המשחק היה כמובן אנתוני מרסיאל הצרפתי, שהפציץ שלושער ראשון בקריירה וזכה לציון 10 ב'סקיי ספורטס'. "הופעה בלתי נשכחת של הצרפתי", נכתב.

על כמה עגומות השנים האחרונות של מנצ'סטר יונייטד יעיד הנתון הבא: תאמינו או לא, אבל מרסיאל הוא השחקן הראשון שהבקיע שלושער במדי השדים האדומים בפרמיירליג מאז רובין פאן פרסי מול אסטון וילה אי שם באפריל 2013 – בעונת הפרישה של המנג'ר סר אלכס פרגוסון.

מרסיאל הנרגש סיכם: "אני מרגיש טוב מאוד, זה השלושער הראשון בקריירה שלי ואני מקווה שיהיו עוד הרבה. יש לנו שחקנים ברמה עולמית, היה לנו משחק טוב עם הרבה מצבים ואני מאושר. תחרות ביני לבין ראשפורד? הוא בישל לי פעמיים היום. הכי חשוב זה לנצח. היו לי מצבים להבקיע עוד וניסיתי לבשל לו, כך שאין שום תחרות, אנחנו רק רוצים לנצח. השער האחרון היה מאוד יפה. זה מוזר שאין קהל, אבל אני יודע שהם שמחים בשבילי בבית. אני רוצה להבקיע כמה שיותר בכל משחק ואנסה להמשיך כך".

שני שחקנים נוספים שזכו למחמאות גדולות הם ברונו פרננדש ופול פוגבה, שפתחו לראשונה זה לצד זה בהרכב של סולשיאר. "לעתים רחוקות מאוד במהלך השנים האחרונות – אם בכלל – מנצ'סטר יונייטד הצליחה להניע כדור בקצב כל כך גבוה. זה לא צירוף מקרים ששחקן של הקבוצה הבקיע שלושער לראשונה מזה יותר משבע שנים", החמיאו באנגליה וטענו כי פרננדש ופוגבה – שני שחקנים בעלי טכניקה גבוה במיוחד – דאגו שמשחק הצירופים יזרום בצורה שהרבה זמן לא ראו באולד-טראפורד. "לא רק שהם יכולים לשחק ביחד, הם גם מסוגלים לפרוח זה לצד זה", נכתב.

גארי נוויל, שחקן יונייטד בעבר ואחד הפרשנים הבכירים באנגליה כיום, התמוגג מהיכולת של פררנדש: "היכולת הטובה שלו מדביקה את כל הקבוצה. עבר זמן רב מאז שראיתי שחקן עם כזו השפעה על כל האחרים. הוא הפך במו רגליו את מנצ'סטר יונייטד מקבוצה ממוצעת לקבוצה די טובה. כל המשחק סובב סביבו וחלק מהמלכים שלו פשוט נפלאים".

"לפרקים שיחקנו כדורגל פנטסטי, אבל אנחנו צריכים להבקיע שערים נוספים בשלב מוקדם, כדי שנוכל לנוח ולגמור את המשחק", טען בסיום סולשיאר. "אני מרוצה מכך ששמרנו על רשת נקייה פעם נוספת, זה נהדר וזה מעיד על משחק הלחץ והעבודה הקשה שאנחנו משקיעים. כל הקבוצה נרתמת למאמץ ההגנתי".

ההופעה של מרסיאל: "אני מרוצה מאוד מההתפתחות שלו והוא יודע שכולם במועדון רוצים שהוא יצליח. הוא שיחק בצורה יוצאת דופן והעבודה הקשה השתלמה. פרננדש ופוגבה? פול עדיין צריך זמן, זו הייתה ההופעה הראשונה שלו בהרכב מאז ספטמבר. לגבי ברונו, הוא הראה היום הרבה איכות וזה מרגש לעבוד עם כישרון כמוהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי