סולשיאר: "מרסיאל נהנה מכדורגל, רואים את השיפור מכל הבחינות"

לקראת המשחק נגד קריסטל פאלס (חמישי, החל מ-22:05 בספורט1), מנג'ר מנצ'סטר יונייטד החמיא לחלוץ וגם התייחס לתואר הכבוד ההיסטורי שיקבל ראשפורד: "אכפת לו מאחרים יותר מאשר מעצמו". וגם: לסטר בקרב מול שפילד

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-36 בפרמיירליג יצאו לדרך כבר אתמול (שלישי) עם הניצחון הדחוק של צ'לסי 0:1 על נוריץ' ויימשכו הערב כשבמוקד יהיה המפגש בין ארסנל לליברפול (22:00 בספורט1), אך המחזור יגיע לשיאו מחר כאשר מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל קריסטל פאלאס, שעה קלה לאחר שלסטר תארח את שפילד יונייטד. בתחתית, אסטון וילה תתארח אצל אברטון.

קריסטל פאלאס – מנצ'סטר יונייטד (22:05 בספורט1)

מנצ'סטר יונייטד ספגה בדקה ה-96 וסיימה רק ב-2:2 נגד סאות'המפטון ביום שני, מעידה שעלתה לה בהישארות מחוץ לטופ 4. אם הייתה שומרת על היתרון למשך דקה נוספת ומנצחת במשחק, היא הייתה קופצת עד למקום השלישי, אולם במקום זאת ואחרי שצ'לסי כבר גברה אתמול על היורדת הראשונה לצ'מפיונשיפ, החבורה של אולה גונאר סולשיאר תזדקק למעידה של לסטר כדי להיות חלק מהטופ 4 וכך או אחרת תהיה חייבת לנצח את הקבוצה שכבר הבטיחה את הישארותה אם ברצונה להתמודד על הכרטיס לליגת האלופות.

המגנים השמאליים לוק שואו וגם מחליפו ברנדון וויליאמס, שנפצעו נגד "הקדושים", בספק למשחק וייתכן שסולשיאר יצטרך לאלתר בהגנה. בנוסף אליהם, גם הכוכב הצעיר מייסון גרינווד נפגע בקרסול וכשירותו בספק.

הבוקר במסיבת העיתונאים סיפר המנג'ר: "לוק ומייסון נפגעו בקרסול, אתן לשניהם את כל הזמן שהם זקוקים לו כדי שיחלימו. לגבי ברנדון, הוא נחתך מעל העין ואני לא יודע לומר מה מצבו, אבל הוא אמור להיות בסדר. הם לא התאמנו אתמול". עם זאת, לפי "טיימס" שני המגנים וגם גרינווד ינסו להתאמן היום ועשויים להיכלל בסגל.

אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד
אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

על ה-2:2 הדרמטי: "אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולסמוך על עצמנו. אנחנו נמצאים במועדון שתמיד מגיע לרגעי ההכרעה כשיש לו על מה לשחק והשחקנים עשו עבודה פנטסטית מאז שחזרנו מפגרה. כמובן שהייתה אכזבה גדולה כי ספגנו בשניות הסיום, אבל שיחקנו בעשרה שחקנים בגלל הפציעה של ברנדון וזה משהו שקורה".

היכולת של אנתוני מרסיאל: "אני זוכר שהיו דיבורים בשנה שעברה על מרסיאל, אבל הוא עובד עכשיו מאוד קשה והוא שחקן איכותי ועם סיומת נפלאה. הוא בהחלט מתקדם, משתפר ונהנה מכדורגל. הוא בהחלט התקדם גם ברמה האישית וגם כשחקן קבוצתי וגם מבחינה פיזית".

ביטול העונש של מנצ'סטר סיטי: "אנשים יכולים לומר מה שהם רוצים, זו לא העבודה שלי. הפייר-פליי הפיננסי נכנס כדי לעשות שינוי, אנחנו מקבלים את החוקים וצריכים לפעול לפי זה. שאנשים אחרים ידברו אם ההחלטה היא נכונה או לא".

לסיום התייחס המנג'ר לתואר "דוקטור של כבוד" שיקבל החלוץ מרקוס ראשפורד מאוניברסיטת מנצ'סטר, למעשה יהפוך לאדם הצעיר ביותר שזכה לכבוד כזה בשל פעילותו ותרומתו לקידום פרויקט שהפך לממשלתי ובזכותו ילדים בבתי הספר יזכו לארוחות חינם: "אנחנו כל כך גאים במרקוס וכפי שכבר אמרתי מספר פעמים, הוא בחור נפלא ואדם מדהים. כל כך אכפת לו מהסביבה, יותר מאשר אכפת לו מעצמו".

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

לסטר – שפילד יונייטד (19:55 בספורט2)

קרב על אירופה: ביום ראשון הובסה לסטר 4:1 על ידי בורנמות' ורק בזכות המעידה של מנצ'סטר יונייטד נותרה במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, אבל כעת היא תצטרך להתאושש מהרביעייה מול שפילד יונייטד, המדורגת שביעית שעוד נלחמת על הכרטיס לליגה האירופית.

לסטר תחסר עד תום העונה את קגלאר סויונצ'ו שהורחק בתחילת השבוע בכרטיס אדום ישיר ואת מקומו במרכז ההגנה יתפוס ככל הנראה הבלם הוותיק ווס מורגן. בצד שמאל מקווה ברנדן רוג'רס בן צ'ילוול יתאושש מפציעה ויוכל לפתוח, אולם בשלב זה הוא מוגדר בספק ונראה כי גם כריסטיאן פוקס ימשיך בהרכב. אם לא די בכך, גם ג'יימס מדיסון ומארק אולברייטון עלולים להחמיץ את המשחק.

דניס פראט, ג'יימי וארדי
דניס פראט, ג'יימי וארדי | Michael Steele/Getty Images

מן העבר השני, החבורה של כריס ווילדר רשמה שני ניצחונות אדירים מבחינתה בשבוע שעבר, 0:1 על וולבס ו-0:3 מוחץ על צ'לסי, בזכותם היא במרחק נקודה בלבד מוולבס השישית ורק חמש הפרש מלסטר הרביעית ומיונייטד החמישית. ג'ון פלק התאושש מפציעה וצפוי לשוב לסגל.

משחקים נוספים: אברטון – אסטון וילה (19:50 בספורט1), סאות'המפטון – ברייטון (22:05 בספורט3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי