שהר דחה הצעות מאתונה ומבאקו. אפואל ממתינה להחלטה

בן שהר | דני מרון

בסביבתו אישרו את הדיווחים ביוון על מו"מ מתקדם, החלוץ התבקש להשיב עד יום ראשון אחרי שהוצעו לו מעל ל-300,000 יורו לעונה. לאחר הסיכום עם טויטו, ניסיון לסגור את החתמת גולדברג. גם קבהא, וארן וגאנם קרובים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ממתינים להכרעה במספר נושאים עיקריים בימים הקרובים: עתידו של בן שהר, החתמת שון גולדברג ודודי טויטו לעמדת המגן השמאלי, הגעה להסדר מול שחקנים בכירים ובעיקר – מינויו של יוסי אבוקסיס לנבחרת ישראל.

נתחיל מהסוף. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בבאר שבע סיכמו עוד לפני גמר הגביע עם המגן דודי טויטו לעונה הבאה. השחקן יחתום רק ביום ראשון על החוזה לאחר שיעבור בדיקות רפואיות ויהיה הרכש הראשון של הקיץ. פרט לטויטו, שההודעה הרשמית בעניינו התעכבה בשל גמר הגביע מול קבוצתו הנוכחית ("לא היה ספק שהוא יהיה איתנו", אמרו), במועדון רוצים לסגור סופית את החתמת שון גולדברג. אחרי שכבר הוחלט לשחררו, שלשום הגיע טוויסט בעלילה: המגן פנה לאנשי באר שבע וביקש להישאר תמורת קיצוץ בשכרו. גולדברג הציע להרוויח 100,000 דולר, במועדון אהבו את הבקשה ונוטים להיענות לה בחיוב, אבל הנושא ייסגר רק בשבוע הבא. בנוגע לשחקנים הבכירים, בבירת הנגב מאמינים כי עד השבוע הבא רובם יסכמו בקבוצה. מרואן קבהא סיכם עקרונית על קיצוץ של 40 אחוז ומחכה לאישור הסופי של המועדון. קייס גאנם ואנתוני וארן קרובים גם הם לסיכום, ארנסטס שטקוס שנשאר בארץ אמור להגיע להסדר פיצוי ולעזוב בקרוב.

ומה קורה עם בן שהר? אתמול, בשעות הצהריים, דווח בתקשורת הקפריסאית כי השחקן עשוי לסגור בימים הקרובים באפואל ניקוסיה. שהר אמור לתת תשובה לראשי המועדון הקפריסאי בסוף השבוע, או לכל המאוחר ביום ראשון. השחקן נמצא בחופשה ולכן ביקש להשהות את התשובה. כעת נודע כי אפואל הגישה לו הצעה מפתה: יותר מ-300,000 יורו לעונה, כשהמועדון ישלם את רוב הסכום ובאר שבע תשלים מספר משכורות. דבר אחד ברור – הפועל באר שבע כבר מוכנה לשחררו בחינם ולהגיע להסדר על מנת להיפטר מהחוזה שלו בקבוצה.

שהר עצמו אמר אתמול למקורביו כי טרם קיבל החלטה סופית. "החוזה מאוד מפתה, אבל יש גם שיקול נוסף שאנחנו בוחנים", אמרו בסביבתו. יחד עם זאת, בבאר שבע דוחפים את החלוץ לסגור את העסקה, בעיקר משיקול כלכלי. לספורט1 נודע הבוקר כי שהר דחה הצעה מנפטצ'י באקו האזרית וגם מאא"ק אתונה, קבוצתו של דויד סימאו, שהגישה לו הצעה רשמית. בינואר האחרון, כך מתברר, דינמו קייב פנתה לאלונה ברקת, הציעה פיצוי של 400,000 יורו ושכר של 700,000 יורו לשחקן, שהתבקש להגיב תוך יומיים מאחר שחלון ההעברות נסגר, אך לא הגיע להחלטה ונשאר במועדון.

לגבי יוסי אבוקסיס, ההחלטה לגבי המאמן הלאומי לא תיפול בשבוע הבא, אך במועדון מודעים לעובדה שהוא אמור להיות בין שני המועמדים הסופיים לתפקיד ולכן ימתינו מספר ימים לפני שיפנו למועמדים האחרים. כפי שפורסם כאן לראשונה, ניסו אביטן ומרקו בלבול הם המועמדים המובילים. בינתיים, אבוקסיס התבקש להצטרף לישיבות המקצועיות עם אליניב ברדה ואסי רחמים, שבוחנים מספר שחקנים לעונה הבאה.

בב"ש מחכים להכרעה בעניין הנבחרת | דני מרון
עוד באותו נושא: בן שהר, יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי