אחרי הגמר: ב"ש צפויה להחתים את טויטו. אבוקסיס: "חשוב שננצח"

לספורט1 נודע כי המגן השמאלי של מכבי פ"ת בדרך להחליף את גולדברג. במועדון מאשרים: יש התקרבות עם קבהא וגאנם. על שהר: "בסוף נגיע לעמק השווה". ז'וסואה יחזור להרכב נגד הפועל חיפה, קבהא ו-ויטור ייעדרו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע צפויה לסכם לאחר גמר הגביע עם המגן דודי טויטו, כך נודע הבוקר (שישי) לספורט1. המגן, שהוזכר כמועמד להגיע גם בעונה שעברה, גדל בהפועל באר שבע ונחשב לשחקן בית אהוד. במהלך השנים הושאל למכבי פתח תקוה ומכבי שעריים, אך מאוחר יותר שוחרר, נדד להפועל עפולה ולמכבי נתניה, במדיה בקושי שותף. העונה הוא משחק אצל היריבה של באר שבע בגמר הגביע שייערך ב-13 ביולי – מכבי פתח תקוה. בבאר שבע טוענים כי כרגע אין כל סיכום עימו.

במועדון מאשרים כי נרשמה התקרבות משמעותית עם מרואן קבהא וקייס גאנם. נראה כי החתימה תתבצע בימים הקרובים, לאחר שקבהא סירב לקצץ 50 אחוז אולם ההנהלה אמור לבוא לקראתו כדי להשאירו במועדון. קבהא מוערך מאוד על ידי יוסי אבוקסיס ובבאר סבורים כי כל מאמן שיגיע למועדון ירצה שיישאר. בינתיים, נרשם ניסיון לסכם עם רמזי ספורי על מתווה הקיצוץ. לגבי בן שהר, איתו התקיימה שיחה ברוח טובה, אמרו במועדון: "כל צד מוותר לשני ובסוף נגיע לעמק השווה".

מחר (שבת החל מ-20:30, ספורט3) תארח באר שבע את הפועל חיפה במגרש באשדוד, אבל במועדון מקווים כי העבודות בגג האצטדיון יסתיימו כבר בתחילת העונה הבאה, ולא בעיכוב שיגרום לקבוצה לנדוד לטדי. "לאוהדים בטוח יהיה קשה, אם יהיה קהל, אבל זה גם חיסרון משמעותי לקבוצה לשחק מחוץ לטרנר", אמרו בקבוצה.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו לצאת מהתקופה הלא טובה שלנו עם ניצחון במשחק. חשוב להגיע לגמר הגביע עם יותר ביטחון".

מיגל ויטור ייעדר מהמשחק הקרוב בשל צהובים. עמית ביטון עשוי לפתוח בהרכב. ז'וסואה יחזור ל-11 של המאמן וכן גם בן ביטון, שישחק בעמדת המגן הימני. תומר יוספי ימשיך גם הוא ב-11 ובן שהר יחזור להרכב. דוד קלטינס עדיין פצוע וייעדר. גם מרואן קבהא ונאור סבג לא כשירים.

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, עמית ביטון (שיר צדק), לואי טאהא, אורן ביטון; ז'וסואה, דויד סימאו, איליי מדמון, אלטון אקולטסה, תומר יוספי; בן שהר.

דור חוגי, דודי טוויטו
דור חוגי, דודי טוויטו | אודי ציטיאט


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי