עטר הגיע לאימון הפתיחה, בניון: "נעשה שינויים כדי להיות טובים יותר"

שחקני בית"ר ירושלים | באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

החלוץ שהחלים מקורונה יעבור תוכניות מיוחדות כדי להחזירו לכושר. מוטיבציית שיא הורגשה. טל בן חיים יגיע לשיחת הבהרה לגבי עתידו. המנהל המקצועי לשחקני בית"ר: "קיץ עמוס לפנינו, הכל מתחיל מאפס, חייבים טירוף"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נרגשת במיוחד לאחר שקיימה בשעות הבוקר היום (ראשון) את אימון הבכורה שלה לקראת עונת 2020/21. האימון החל בריצות קלות מסביב למגרש בהדרכתו של מאמן הכושר טלמו דה אנדרס. בהמשך עוזר המאמין חיים שאבו העביר אותם בין תחנות שונות שעבדו על מסירות מהירות, משחקונים קטנים ועוד. לקראת סיום האימון השחקנים עברו למשחקון על שערים גדולים והציגו מוטיבצייה גדולה.

החידוש העיקרי באימון היה אלירן עטר שהחלים מהקורונה וחזר לבית וגן והוא קיבל תוכנית מיוחדת על מנת לחזור לכושר משחק. ליוואי גרסיה עדיין עובר טיפולים ומי שנעדרו הם עידן ורד ואור זהבי שישלימו בדיקות רפואיות וצפויים לקחת חלק באימון של מחר.

צפו: אימון הבכורה של בית"ר ירושלים

הבלם טל בן חיים נמצא ברשימת השחקנים שקיבלו הודעות להגיע לאימוני הקבוצה וייתכן שיעשה זאת בהמשך השבוע. הבלם ללא חוזה לעונה הבאה, אך יגיע לשיחה לגבי עתידו.

דן איינבינדר | בית"ר ירושלים, רשמי
This image has an empty alt attribute; its file name is 1003087

לאחר האימון, המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאתר הרישמי: "אנחנו פותחים את האימונים לאחר הפגרה הקצרה כשיש עוד קיץ עמוס מאוד לפנינו. נעשה את השינויים הנדרשים על מניות להיות קבוצה טובה עוד יותר ונשמור על התלכיד המצוין וחדר ההלבשה הבריא".

על הצוות המקצועי: "הצוות, בראשות רוני לוי, מכין את השחקנים ושוחח עמם כדי להבהיר להם שכבר מעכשיו חייבים לתת את הכל. השחקנים מבינים שהכל מתחיל מאפס וחייבים להיות בטירוף למן הרגע הראשון. יש לנו על הפרק את גביע הטוטו ואת סיבוב המוקדמות באירופה ואנחנו מאוד רוצים להתחיל את העונה ברגל ימין".

לסיום בירך בניון את פיזיותרפיסט הקבוצה, עמי מלכה, על הולדת בנו הלילה ואמר בחיוך: "אנחנו כבר יודעים איזו קבוצה הוא יבחר לאהוד".

רוני לוי | באדיבות דוברות בית"ר ירושלים
עוד באותו נושא: אלירן עטר, יוסי בניון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי