הפתעה: בן חיים זומן לאימוני בית"ר, אדרי עשוי לעזוב

טל בן חיים
טל בן חיים. בדרך לעוד עונה בצהוב-שחור | אודי ציטיאט

הבלם צפוי להגיע לפתיחת האימונים בראשון והצוות יחליט לגביו. חדרה מביעה עניין בקשר, שעדיין לא ברור אם הקבוצה מהבירה תוותר עליו או תאריך לו את החוזה ותנסה להשאילו

(גודל טקסט)

בלם בית"ר ירושלים, טל בן חיים, נכלל ברשימת הסגל של הקבוצה לקראת האימון ביום ראשון והוא הוזמן על ידי המועדון להגיע לפתיחת האימונים, כך נודע לספורט1. בן חיים, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, שיחק בחודש יוני ללא שכר לאחר שהסכים להתגמש לטובת המועדון. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי בן חיים מוכן לקצץ בשכרו כדי להישאר במועדון וכעת ההחלטה תצטרך להיות של הצוות המקצועי.

בנוסף, קשר הקבוצה, שלום אדרי, עשוי לעזוב את הקבוצה במהלך החלון הנוכחי. העזיבה האפשרית אינה קשורה לעובדה שהמאמן רוני לוי רוצה להשאיר את החלוץ שלומי אזולאי, אלא על רקע העובדה שמספר קבוצות מליגת העל מעוניינות אדרי.

הקבוצה הראשונה שמעוניינת באדרי היא הפועל חדרה. הקשר מחזיק בחוזה לעונה הקרובה בבית"ר ירושלים, משום שמשה חוגג החליט לממש את האופציה על השחקן, אולם לא ברור האם במידה ויעבור לקבוצה אחרת, בית"ר תאריך את החוזה ותשאיל אותו, או שתחליט לשחררו לצמיתות. גם קריית שמונה הביעה לאחרונה עניין באדרי.

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

ביום ראשון יעביר רוני לוי את אימון הבכורה של בית"ר ירושלים לקראת עונת 2020/21 בבית וגן וזאת לאחר שגם השחקנים המתגוררים באזור המרכז עברו את הבדיקות הרפואיות. האימון יכלול את כל שחקני הקבוצה מלבד שניים: אנטואן קונטה ופרדי פלומיין שאמורים להגיע בשבוע הבא לישראל ולהיכנס לבידוד. במועדון מקווים שקונטה ימצא קבוצה עוד לפני חזרתו, כשהמטרה היא למכור אותו ולנסות לצרף מגן ימני שיתחרה עם שי קונסטנטין על העמדה. כזכור, שמו של עמית כהן מהפועל רעננה, שמסוגל לשחק בשני האגפים, כבר עלה.

עמית כהן
עמית כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי