סאנה: "באיירן מתאימה לי בצורה מושלמת, לא חושש להיות במוקד"

הקשר יודע: "יש ממני ציפיות גבוהות כשחקן מוביל", בטוח שקבוצתו מסוגלת לזכות בליגת האלופות גם בלעדיו וסיפר מדוע דחה את הצעת המועדון בעבר. נוייר: "גם היום אני הכי טוב". וגם: הכעס על ביטול כדור הזהב

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לפני קרוב לשלושה שבועות סיימה באיירן מינכן עונה גדולה בזירה המקומית כשהשלימה זכייה בדאבל אחרי 2:4 על באייר לברקוזן. כעת הבווארים חולמים על טרבל. הם יפגשו את מארסיי במשחק ידידות בעוד תשעה ימים כהכנה לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי בגרמניה. אחרי 0:3 במשחק הראשון בלונדון, צריך לקרות משהו בלתי נתפס כדי שהקבוצה של האנזי פליק לא תמשיך הלאה. ברבע הגמר תחכה המנצחת בין ברצלונה ונאפולי. מי שבכל מקרה לא יוכל לעזור לה במשימה הוא לירוי סאנה שהצטרף לקבוצה ויחל לשחק בה רק בעונה הבאה. הקשר הגרמני שמקווה לפרוח אחרי הפציעה הקשה, העניק ראיון נרחב ל"בילד".

סאנה התייחס שוב למה שמצפה לו והסיבות בעטיין עזב: "אני שחקן גרמני מוביל, חלק מהמועדון הגדול בגרמניה ויודע שלעתים קרובות אהיה על המוקד, אבל אני לא מפעיל לחץ על עצמי. אני אעשה מה שעליי לעשות, זה לא ישפיע על הביצועים שלי על המגרש. רציתי להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה עם באיירן ולכן עזבתי את מנצ'סטר סיטי מוקדם. לא היה קל לדחות את ההצעה לחוזה חדש, פפ גווארדיולה נפלא וכך גם המועדון אך רציתי משהו חדש. באיירן מתאימה לי בצורה מושלמת, סגנון המשחק מבוסס על שחקני הכנף. זה נחמד שמועדון כזה באמת רוצה אותך, הרגשתי איך כל אנשי המועדון מעורבים בצירוף שלי. אני מכיר הרבה שחקנים כאן, יש כימיה נהדרת, כולם אחד למען השני".

על חולצה מספר 10: "אריאן רובן לבש אותה בעבר וגם אפילו אולי הנס, אני יודע איזו אחריות יש לי". בהקשר זה, סאנה הסביר מדוע סירב להצטרף ב-2016: " בשלב הזה לא ראיתי אפשרות להתקדם, אריאן רובן ופרנק ריברי היו בשיאם ולא הייתי מוכן עדיין. באיירן פנתה אליי אבל בשלב הזה לא הייתי משחק כפי שרציתי". עוד אמר שהוא שמח שלא הגיע בקיץ ב-145 מיליון יורו : "אלה מספרים שבעיניי אף שחקן לא שווה. אבל כמובן שזה לא רע ששילמו עליי סכום נמוך יותר".

הסיכוי לזכות בליגת האלופות: "הקבוצה הייתה עוצמתית מאוד מאז חידוש הליגה, יש לה סיכוי גדול לזכות בתואר. החבר'ה כאן רעבים וממוקדים, יש מטרה גדולה. אני בהחלט מאמין שנוכל לזכות בליגת האלופות".

על רוברט לבנדובסקי והאם היה יכול לזכות בכדור הזהב לפני שהענקת הפרס בוטלה לשנה הזו: "הוא רשם עונה נהדרת עם מספרים פנטסטיים. אני חושב שאם באיירן הייתה זוכה בליגת האלופות התואר בהחלט היה מוענק לו". על המאמן: "אני מכיר את האנזי פליק מהנבחרת הצעירה עד גיל 21, אני יודע מה סגנון העבודה שלו ומהי האישיות. אני שמח מאוד שהוא יהיה המאמן שלי".

עוד בבאיירן, הקפטן מנואל נוייר התייחס ליכולת שלו ואמר: "איזה מאמן יפתח עם שחקן שהוא לא הכי טוב? אני משוכנע שאני הכי טוב גם אם אני לא בן 17 כבר. המאמן בבאיירן ובגרמניה תמיד נמצא במצב תחרותי. לא משתנה הרבה עבורי כששוער חדש מגיע אלינו". כשנשאל על פרישה: "לכל כדורגלן יש קריירה אחת ואז אין דרך חזרה. אם הכדורגל יהפוך לנטל עבורי – אלך בדרכו של פיליפ לאם. יש לי בינתיים תשוקה אדירה לכדורגל, תמיד יש במה לזכות".

רוברט לבנדובסקי. אולי בכל זאת יקבל פרס? | Stuart Franklin/Getty Images

בנושא אחר, בתקשורת המקומית התאכזבו מההחלטה של "פראנס פוטבול" לבטל את פרס כדור הזהב, דווקא כשלבנדובסקי בעל סיכוי גבוה לזכייה בפרס היוקרתי אחרי 51 שערים ב-43 משחקים עד עתה. ב"בילד" נכתב: "אנחנו לא מבינים את זה, פרט לליגה הצרפתית – כולן שיחקו, ולקיליאן אמבפה וניימאר יש אפשרות לזכות בליגת האלופות. זה לא הוגן". "מבחינתי זו אחת מהשטויות הגדולות ביותר של המאה ה-21. הרי את פרס נובל או האוסקר לא מבטלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי