הגרלת רבע הגמר: סיטי או ריאל נגד ליון או יובנטוס, ברצלונה מול באיירן?

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות
ליגת האלופות | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

ארבעה חודשים מאז נעצרה ליגת האלופות, הוגרלו רבעי וחצאי הגמר: רונאלדו עשוי לפגוש את הבלאנקוס, הבווארים מחכים למנצחת בין הקטלונים לנאפולי. פ.ס.ז' נגד אטאלנטה ואתלטיקו מול לייפציג. אפשרות: קלאסיקו בחצי

(גודל טקסט)

במשחק האחרון שנערך במסגרת ליגת האלופות, ב-11.3, אתלטיקו מדריד הדהימה את ליברפול, אלופת אנגליה הטרייה ואלופת אירופה הנוכחית, ועם 2:3 אדיר בתום הארכה העיפה אותה מהמפעל. באותו ערב גם פריז סן ז'רמן גברה 0:2 על דורטמונד באצטדיון ריק בעיר האורות והן הצטרפו לאטאלנטה וללייפציג שהעפילו לרבע הגמר יום קודם לכן.

מאז עברו ארבעה חודשים ובמהלכם במשך שבועות רבים כבר היה נראה שליגת האלופות כלל לא תחזור, אבל לשמחת כולנו בעוד חודש זה יקרה, כאשר משחקי גומלין שמינית הגמר יחלו ב-7 וב-8 באוגוסט במגרשים הביתיים של הקבוצות ומיד לאחר מכן ייערך "פיינל 8" כולו בליסבון, בירת פורטוגל, כך שמה-12.8 ועד ה-23.8 ייערכו כל המשחקים בשיטת נוק-אאוט בפורטוגל.

ואחרי ההקדמה והציפייה הארוכה, הגענו לדבר האמיתי: היום הגרילו בשווייץ את משחקי רבע וחצי גמר והתבהרה התמונה לקראת שלב שמונה האחרונות בפורטוגל. פאולו סוזה, שזכה עם יובנטוס ועם דורטמונד בליגת האלופות וכמאמן מוכר לנו היטב ממכבי תל אביב, הגריל את רבעי וחצאי הגמר.

בין השאר ייתכן שזימן מפגש בין כריסטינו רונאלדו לאקסית הנודעת ריאל מדריד וייתכן בהחלט שברצלונה, אם תגבור על נאפולי, תפגוש בליסבון את אלופת גרמניה גם השנה, באיירן מינכן שלא צפויה לסיים את דרכה אחרי 0:3 על צ'לסי בסטמפורד ברידג' לפני ארבעה חודשים. בחצי הגמר ייתכן קלאסיקו, אם ברצלונה אכן תעבור את נאפולי ולאחר מכן גם את באיירן מינכן או צ'לסי ובמקביל ריאל מדריד תמחק 2:1 נגד מנצ'סטר סיטי ותתגבר על כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס או על ליון.

הגרלת רבע הגמר

מנצ'סטר סיטי/ריאל מדריד – יובנטוס-ליון

לייפציג – אתלטיקו מדריד

ברצלונה/נאפולי – באיירן מינכן/צ'לסי

אטאלנטה – פריז סן ז'רמן

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | David Ramos/Getty Images

הגרלת חצי הגמר

מנצ'סטר סיטי או ריאל מדריד / יובנטוס או ליון – ברצלונה או נאפולי / באיירן מינכן או צ'לסי

לייפציג/אתלטיקו מדריד – אטאלנטה או פריז סן ז'רמן

נזכיר כי ארבע קבוצות אם כך כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא: פריז סן ז'רמן שגברה בסיכום המשחקים 2:3 על דורטמונד, אתלטיקו מדריד שהדיחה את ליברפול עם 2:4 בסיכום המשחקים, אטאלנטה שהביסה את ולנסיה (4:8) ולייפציג שהדיחה בקלות את טוטנהאם (0:4).

מרקוס יורנטה
מרקוס יורנטה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

כאמור ארבע הנוספות ייקבעו מבין מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד (1:2 לאנגלים במשחק הראשון בספרד), ברצלונה או נאפולי (1:1 באיטליה), יובנטוס או ליון (הצרפתים ניצחו 0:1 במשחק שאירחו) ובאיירן מינכן או צ'לסי (0:3 לאלופת גרמניה בלונדון). ארבעת משחקים אלו ייערכו במגרשים הביתיים ולאחר מכן הטורניר כולו יעבור לליסבון ויוכרע בשיטת "פיינל 8".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי