קין: "יונייטד חייבת להחליף את דה חאה". ניסיון נוסף עם סאנצ'ו?

קפטן המועדון בעבר תקף: "מעולם לא אהבתי אותו. החלוצים משתנים וגם הקשרים ורק הוא נשאר על סמך היכולת הטובה מלפני שנתיים-שלוש. ככה הקבוצה לא תיאבק על תואר". האנגלים מוכנים לשלם 80 מיליון ליש"ט על האנגלי

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עמדה במטרה והצליחה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה, כשגברה 0:2 על לסטר סיטי במחזור הסיום, אך הביקורות על דויד דה חאה לא פוסקת. השוער הספרדי רשם תצוגת נפל בחצי גמר הגביע האנגלי ורשם סדרת טעויות. רוי קין, קפטן המועדון בעבר ופרשן בהווה – קרא לאולה גונאר סולשיאר לחפש שוער חדש לעונה הבאה אם הוא רוצה להתמודד על תארים.

"מעולם לא הייתי אוהד גדול שלו", פתח קין את דבריו. "הוא עושה יותר מדי טעויות, והטעויות האלה עולות לקבוצה ביותר מדי נקודות. זו דעתי. אם מנצ'סטר יונייטד רוצה להתמודד על האליפות היא חייבת שוער טוב יותר".

קין הסביר: "הם צריכים שינוי. הם עשו את זה בעבר עם החלוצים שיורדים לספסל או נמכרים, אותו דבר לגבי הקשרים הרי יש שינויים, אבל משום מה, עם עמדת השוער – הם מאמינים שהקבוצה צריכה להמשיך איתו על חשבון אחרים בגלל משהו שעשה לפני שנתיים או שלוש".

דויד דה חאה סופג עוד שער מגוחך | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

האירי הציע ליונייטד לקחת דוגמא מהיריבה הגדולה ליברפול שעברה שינוי גדול בין השאר עם צירופו של השוער אליסון. "המשחק לא עובד ככה. ראינו את ליברפול מגיעה לרמות אחרות לגמריי כשהם הביאו שוער טוב. מה הבעיה? אם השוער שלנו לא מצליח והוא עושה טעויות הגיע בזמן לשינוי. יש שוערים טובים שם בחוץ", סיכם.

רק נזכיר כי דין הנדרסון שהושאל לשפילד יונייטד אמור לחזור לקבוצה הקיץ. הנדרסון בן ה-23 רשם עונה טובה מאוד. הוא ספג 33 שערים ב-36 משחקים ושמר על שער נקי 13 פעמים. דה חאה שמר על שער נקי מספר משחקים זהה וספג 36 שערים ב-38 משחקים.

בתוך כך, מנצ'סטר יונייטד תעביר הילוך בניסיון להחתים את ג'יידון סאנצ'ו, כך לפי אתר "גול". אולה גונאר סולשיאר לוחץ לצרפו כשכרגע טרם הוגשה הצעה רשמית. האנגלים מוכנים לשלם 80 מיליון ליש"ט עבורו, ואולי אף לנסות לכלול שחקנים בעסקה. את הדיווח מחזק הפרסום ב"דיילי מייל" לפיו האנגלים הודיעו כי לא ישלמו 110 מיליון ליש"ט עבורו כפי שדרשו הצהובים-שחורים. דורטמונד עצמה כבר מתחילה להתכונן ליום שאחרי סאנצ'ו עם צירופו של ג'וד בלינגהאם בן ה-17. יונייטד מחפשת גם חלוץ מחליף וקשר מרכזי כשהמועמד הוא קפטן אסטון וילה, ג'ק גריליש.

בווידאו: מופע האימים של דה חאה בגביע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי