באנגליה קטלו: "דה חאה אפילו לא הכי טוב במנצ'סטר"

לאחר ההופעה העלובה נגד צ'לסי, התקשורת לא ריחמה. "הוא נראה חסר תועלת", נכתב ב"דיילי מייל". שירר קרא לסולשיאר להחזיר את הנדרסון המושאל כדי שיהיה השוער הראשון. המאמן שספג ביקורת על ההרכב: "הוא יתאושש"

(גודל טקסט)

יש היאמרו שדווקא ברגע האמת הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שהייתה לוהטת מאז החזרה מהפגרה ולא הפסידה מאז חודש ינואר – נעצרה. , מנצ'סטר יונייטד תרצה לשכוח כמה שיותר מהר את משחקה אמש (ראשון) בחצי גמר הגביע האנגלי, בו היא נכנעה 3:1 לצ'לסי, כאשר רצף מרשים של 19 משחקים ללא הפסד – נעצר. זו הייתה הפעם השישית בה יונייטד הודחה נגד הבלוז, כאשר רק ארסנל (שבע פעמים) עשתה לה יותר צרות בגביע האנגלי.

בהחלטה די תמוה פול פוגבה ואנתוני מרסיאל פתחו את המשחק על הספסל, והפעם אפילו ברונו פרננדש לא הצליח לבוא ממש לידי ביטוי על אף שכבש בפנדל. ומאז הופעת הבכורה שלו היה מעורב ב-17 שערים: תשעה שערים ושמונה בישולים. בכל מקרה, מרבית האצבעות המאשימות הופנו לעברו של דויד דה חאה.

השוער הספרדי טעה בגדול בשני השערים הראשונים של הבלוז ובתקשורת האנגלית קטלו: "המשחק הזה ייזכר לעד כעוד הופעה שבה דה חאה הראה שהוא בירידה מתמדת מלהיות השוער הטוב ביותר בעולם או בליגה. אם מוסיפים את זה לקטלוג הטעויות שלו העונה נגד ווטפורד, טוטנהאם, אברטון ובורנמות' אפשר להבין זה רק נהיה קשה יותר עבור סולשיאר להגן על השוער מספר 1 שלו, שכבר מזמן לא אותו שחקן". "המנג'ר אמר שהוא השוער הטוב בעולם, הוא אפילו לא הכי טוב במנצ'סטר. הוא פשוט נראה אומלל". "דה חאה חסר תועלת, הוא חסר ביטחון וסולשיאר חייב לחשוב מי יהיה השוער הבכיר שלו בעונה הבאה", כתב פרשן "דיילי מייל"

שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים | Alastair Grant/Pool via Getty Images

ומה היה לאולה גונאר סולשיאר להגיד על השוער שלו? "זה ברור שכולם צריכים להופיע בצורה הכי טובה למשחק ודה חאה יודע שהוא היה חייב לעצור את השער השני. הוא יודע שהוא צריך להדוף מאה פעמים בעיטה כזו מתוך מאה נסיונות, אבל כל זה כבר קרה ואין מה לעסוק בזה. אנחנו מסתכלים כבר על המשחק הקרוב. זה הרבה יותר קשה לשוער משחק שדה, כי הטעות היא קריטית. דה חאה גם סיפק כמה הצלות טובות במשחק אבל הוא יודע גם שהוא טעה. הוא יודע שהוא היה יכול להציל את המשחק".

לשאלה האם ימשיך לדבוק בו בין הקורות ענה: "כמובן, היינו ללא הפסד במשך 19 משחקים. שניהם שיחקו ממש טוב (גם סרחיו רומרו). שמרנו על שער נקי לא פעם וביום חמישי דה חאה רשם הצלות גדולות נגד קריסטל פאלאס. הוא חזק מאוד נפשית, אני בטוח בזה".

גם שחקני העבר ביקרו את השוער. "הוא ממש לא נראה כמו מי שזכה ארבע פעמים בתואר שחקן השנה של המועדון. דה חאה טוב לא סופג אף שער היום (אתמול). אני הייתי מודאג מאוד לו הייתי סולשיאר בגלל חוסר העקביות שלו", אמר שחקן העבר של המועדון, פיל נוויל שגם מתח ביקורת על המאמן לאור ההרכב ששיחק – "הוא בחר ב-11 הלא נכונים בזמן הלא נכון". "אם אתה עושה טעות אחת, אולי שתיים – צריך לדבוק בשוער שלך. אבל זה ממשיך להתרחש", אמר אלן שירר שטען שעבור הנורבגי צריך להחזיר את דין הנדרסון המושאל כדי שיהיה השוער הבכיר של הקבוצה.

אולה גונאר סולשיאר | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

לשדים האדומים אין הרבה זמן להיות מתוסכלים. כבר בעוד יומיים (רביעי) מצפה להם משחק הבית האחרון העונה – נגד ווסטהאם, וכעבור ארבעה ימים יסימו את הליגה במשחק חוץ קשה מאוד נגד לסטר סיטי הרביעית בטבלה, קרב ישיר על המקום בליגת האלופות. כרגע הקבוצה של סולשיאר מדורגת חמישית בשוויון נקודות עם לסטר וכך גם בהפרש שערים, אך יש לה משחק חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי