ביונייטד מצאו את הנוסחה לצירוף סאנצ'ו? ניית'ן אקה בדרך לסיטי

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

הקבוצה של סולשיאר ויתרה על גריליש ותשקיע סכום גבוה יותר ברכישת קשר הכנף. בלם מבורנמות' בדרך לקבוצה של פפ תמורת 41 מיליון ליש"ט. איטליה רותחת בשל טרייד מסתמן בין יובנטוס ונאפולי, ומה קורה עם אלאבה?

(גודל טקסט)

רשמי

* ורדר ברמן צירפה את שחקן ההגנה פטריק אראס מנירנברג.

שמועות

* לפי העיתון הספרדי "אס", כוכב וולבס, החלוץ המקסיקני ראול חימנס, יעבור תמורת 80 מיליון יורו ליובנטוס.

* מנצ'סטר סיטי בדרך לחיזוק משמעותי. לפי כלי התקשורת בממלכה, הקבוצה של פפ גווארדיולה הגישה לבורנמות' הצעה בגוסה 41 מיליון ליש"ט עבור הבלם ניית'ן אקה בן ה-25. בורנמות' קיבלה את ההצעה והחתימה נראית עניין של זמן. כעת הבלם צריך לסכם את תנאיו בשורות הסיטיזנס, שכבר סיכמו עם ולנסיה על צירופו של פראן טורס וייתכן כי במסגרת העסקה יעבירו לעטלפים את ינגל הררה.

ניית'ן אקה | Mike Hewitt/Getty Images

* במנצ'סטר יונייטד בטוחים שיצליחו לצרף את ג'יידון סאנצ'ו, כך לפי "סקיי ספורטס". השדים האדומים החליטו לוותר על ג'ק גריליש, קפטן אסטון וילה, וישקיעו את המאמצים ברכישת הכוכב של בורוסיה דורטמונד. הצהובים-שחורים עדיין מתבצרים בעמדתם ודורשים 120 מיליון יורו, אולם יונייטד לא מוכנה לאור מגיפת הקורונה. מעבר לכך בדורטמונד יתעקשו לקבל את מרבית הסכום כתשלום מיידי כדי למצוא מחליף עוד לפני מחנה האימונים שלהם בעשרה באוגוסט. בקבוצה של לוסיאן פאברה מוכנים שהקשר האנגלי יישאר עד תום העונה הבאה וכשתישאר לו שנה אחת בחוזה יימכר בסכום נמוך יותר.

* לפי "סקיי", אחרי שמנצ'סטר יונייטד ככל הנראה ירדה מג'ק גריליש, למירוץ בעקבות קפטן אסטון וילה הצטרפה ארסנל.

* טרייד גדול באיטליה? לפי "גאזטה דלה ספורט", החלוץ ארקדיוש מיליק הבטיח לראשי יובנטוס שיצטרף לקבוצה בקיץ. אלא שבנאפולי דורשים עבורו 50 מיליון יורו, ובשורות האלופה לא מוכנים לשלם סכום כזה עבור חלוץ שיסיים את חוזהו בעוד עשרה חודשים. נראה כי פדריקו ברנרדסקי עשוי להיות חלק מהעסקה.

* דויד אלאבה צפוי לעזוב את באיירן מינכן. לפי "בילד", במועדון ניסו לאחרונה לשכנע את המגן לחתום על חוזה חדש שכן חוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ 2021. בפגישה נכחו מנכ"ל המועדון והמנהל המקצועי וכן שני סוכניו של השחקן, אלא שבמועדון הזדעזעו מדרישות השכר שלו – 20 מיליון יורו לעונה. בבוואריה לא מבינים איך אפשר לבקש סכומים כאלה בעיתו של משבר עולמי.

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

* ג'ו הארט עשוי לעבור לסלטיק לפי "סאן" הבריטי. אלופת סקוטלנד עוקבת אחרי השוער בן ה-33 שעזב את ברנלי ועשויים לצרפו בהעברה חופשית. עם זאת, הסקוטים מעדיפים לנסות קודם אופציות אחרות. השוער לא רשם אף הופעת לגיה אשתקד ושיחק בסך הכל שלוש פעמים – פעמיים בגביע האנגלי ופעם נוספת בגביע הליגה.

* לוקאס ואסקס רוצה להמשיך בריאל מדריד. הקשר הספרדי שמחזיק בחוזה עד 2021 יעשה כל מה שנדרש. הוא מוכן להסתגל גם לתפקידו כמגן ימני מחליף. בעונה האחרונה רשם רק 839 דקות, הכי מעט מבין שחקני הכנף חוץ מברהים דיאס ומרקו אסנסיו שעד חידוש הליגה היה פצוע. נכתב כי זינדין זידאן שסומך עליו בהחלט עשוי להשתכנע והוא יהיה המחליף של דני קרבחאל.

* אתלטיקו מדריד מחפשת חיזוק להגנה. לפי הדיווחים בגרמניה, מתיאס גינטר, שחקנה של בורוסיה מנשנגלדבאך, עשוי להיות הפיתרון. אלא שבקבוצתו מתעקשים שימשיך. גינטר הגרמני מחזיק בחוזה עד 2022 והמנהל המקצועי אמר: "הקיץ, בפעם הראשונה – לא נמכור אף אחד מאבני היסוד שלנו, נשמור על הקבוצה החזקה שיש לנו". שם אחר הוא יאן ורטונחן, הבלגי בן ה-33 שסיים את חוזהו בטוטנהאם ועשוי להגיע בהעברה חופשית.

* בבנפיקה הוציאו הודעה רשמית והכחישו את הדיווחים על כך שהחלוץ אדינסון קבאני סיכם במועדון. "החדשות האלו שקריות, הבהרנו שוב ושוב כי כל נושא החיזוק ייבחן רק לאחר גמר הגביע הפורטוגלי. הנשיא שלנו לא מעורב בכל דבר אחר, אלה שמועות חסרות בסיס", נמסר. החלוץ בן ה-33 שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן היה מקושר לאתלטיקו מדריד ואינטר בינואר אך שכרו הגבוה טרפד את המעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי