דיווח: ג'ורדי קרויף עשוי להחליף את מנואל פלגריני בבטיס

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אודי ציטיאט

הצ'יליאני מחזיק בהצעה גדולה בסין ואם יחליט לעזוב, אקס מכבי תל אביב יגיע לבניטו ויימרין. האם פלגריני יילך בדרכו של שההולנדי ויתפטר מבלי לאמן משחק אחד בקבוצה?

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

עוד לא עברו שבועיים מאז פיטוריו השנויים במחלוקת של ג'ורדי קרויף מנבחרת אקוודור וייתכן שבקרוב מאוד ההולנדי יאמן קבוצה חדשה. על פי הדיווחים בספרד מאמנה החדש של בטיס מנואל פלגריני קיבל גדולה מהליגה הסינית, אליה הוא עשוי לעבור מבלי שאימן משחק אחד אצל האנדולסיים ואם המהלך אכן ייצא לפועל, המנהל המקצועי המיתולוגי של הצהובים יחליפו.

כזכור לפלגריני יש קדנציה בת שנתיים בסין בה זכור לטובה, כאשר אימן את חביי צ'יינה פורצ'ן והגיע איתה בעונה הראשונה עד למקום הרביעי ובמאי 2018 עזב אותה באמצע העונה לטובת ווסטהאם, ממנה פוטר בדצמבר האחרון. לכן הצעה לחזור לכסף הגדול נראית הגיונית לחלוטין.

בחזרה לקרויף. עבור ההולנדי הגעה לבטיס נחשבת לשדרוג עצום עבורו, על אחת כמה וכמה שעדיין לא עשה יותר מדי בקריירת האימון שלו והשאיר כתם תדמיתי די רציני עם פיטוריו לנבחרת אקוודור. מה שכעת נותר לג'ורדי קרויף לקוות הוא שפלגריני יעשה גם הוא מהלך "ג'ורדי קרויף" וייפרד מקבוצתו ללא אף משחק רשמי בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי