בדרך לברצלונה? ג'ורדי קרויף התפטר מנבחרת אקוודור

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | David Ramos/Getty Images

חצי שנה לאחר שההולנדי נחת בדרום אמריקה ולפני שהספיק לנהל משחק, מביתו בספרד הוא ביקש לסיים את ההתקשרות וההודעה הרשמית תצא לאחר ישיבת ההנהלה באמצע השבוע. האם בכך נסללת חזרתו לקטלוניה יחד עם צ'אבי?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

.

אחרי מספר ימים בהם דווחה התקשורת באקוודור על כך שג'ורדי קרויף, עוזרו קרלוס גרסיה ושאר הצוות יעזבו את נבחרת אקוודור, הלילה (בין שבת לראשון) אישרו בהתאחדות כי הצדדים הגיעו לסיכום והחוזה בין הצדדים יסתיים רשמית תוך מספר ימים, לאחר שתתכנס הנהלת ההתאחדות באקוודור ותאשר את התרת ההסכם.

קרויף, כידוע, מונה רק בחודש ינואר למאמן נבחרת אקוודור, זמן קצר אחרי שסיים את חוזהו בסין, על ידי המנהל הטכני אנטוניו קורדון – הארגנטיני שהיה גם מי שהביא את קרויף לסין אחרי שש שנים במכבי תל אביב – אבל הוא מעולם לא זכה לעמוד על הקווים כמאמן הנבחרת בעקבות התפרצות מגפת קורונה.

למעשה, קרויף היה אמור בחודש אוקטובר לאמן בפעם הראשונה את הנבחרת במסגרת מוקדמות המונדיאל ולפגוש את נבחרת ארגנטינה, אך זמן קצר לאחר שהמנהל הטכני שהביא אותו עזב ושבועות ארוכים אחרי שהחלו פרסומים על כך שבאקוודור לא מרוצים מהתנהלות הצוות בראשות ההולנדי, שנטען כי לא נמצא מספיק במדינה וגם מיהר לעזוב אותה עם פרוץ הקורונה ועדיין לא שב, הם כלל לא צפויים לחזור.

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | נבחרת אקוואדור, רשמי

באקוודור אישרו את הפרסום וסיפרו כי קרויף וכל אנשי המקצוע שהגיעו יחד איתו ביקשו לסיים את ההתקשרות ושביום שלישי תתכנס הנהלת ההתאחדות ואז ההתפטרות תהפוך לרשמית. קרויף נמצא בימים אלה בביתו בברצלונה ופורסם כי אמור היה לחזור לדרום אמריקה לקראת סוף השבוע. עוד על פי התקשורת, קרויף הרוויח במהלך החצי השנה האחרונה כ-900 אלף דולר ולהגדרתם "כלל לא עבד אפילו יום אחד", מכיוון שלא נערכו אימוני נבחרות בתקופה זו, מאז שמונה ב-13 בינואר.

כאמור, מזה שבועות ארוכים מדווחת התקשורת התקשורת על חילוקי דעות בין קרויף וצוותו לראשי ההתאחדות ומכאן שההתפטרות לא הפתיעה אף אחד, אך כבכל פעם שקרויף פנוי או שברצלונה לקראת מהפכה, עולה השאלה האם ההולנדי צפוי לשוב בקרוב לקטלוניה. בשל העובדה שזמנו של קיקה סטיין במועדון קצוב, נראה כי שמו של קרויף יעלה בקרוב פעם נוספת כמועמד לשוב הביתה. לאחרונה אף פורסם כי הוא עשוי לחזור ביחד עם צ'אבי, שבינתיים האריך את חוזהו בקטאר עם סעיף יציאה לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי