פירלו מונה למאמנה החדש של יובה, רונאלדו שוקל עזיבה?

אנדראה פירלו | יובנטוס

רעידת אדמה באלופת איטליה: סארי פוטר לאחר ההדחה נגד ליון ומחליפו הוא שחקן העבר חסר הניסיון, שחתם עד 2022. במקביל, הפורטוגלי בפוסט: "זה הזמן לנצל את החופשה לקבלת החלטות חשובות"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בתקשורת האיטלקית היו בטוחים בכך מהבוקר, ואכן: מאוריציו סארי לא שרד את ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליון. זו לא הייתה הפתעה, אבל זהות המאמן החדש של יובנטוס בהחלט כן – מדובר באנדראה פירלו, שחקן העבר האגדי אך חסר הניסיון שלא מזמן מונה לתפקיד מאמן הקבוצה עד 23. פירלו, שזכה עם הקבוצה בארבע אליפויות רצופות, חתם עד 2022.

כבר לאחר המשחק אתמול לנשיא המועדון היו ספקות ורמז: "נצטרך לקבל החלטה". באיטליה נטען מוקדם יותר היום כי זינדין זידאן, ששיחק בביאנקונרי חמש עונות, היה החלום הגדול של הקבוצה ושנעשתה פנייה למאוריסיו פוצ'טינו, שפוטר מטוטנהאם בחודש נובמבר, אלא שלבסוף המועדון בחר בפירלו. לפי כל התקשורת באיטליה, הזעזוע לא נעצר כאן. לפי הדיווחים ייתכן וגם גם המנהל המקצועי פאביו פראטיצ'י, יעזוב שכן הוא סופג האשמות רבות על הקבוצה הלא מספיק טובה שנבנתה.

מהמועדון נמסר: "החלטנו לבחור בפירלו משום שיש לו את מה שנדרש כדי להוביל מועדון מוביל ועמוס בכישרון להצלחות חדשות".

מי שעוד עלול לעזוב את יובנטוס עוד לפני העונה הבאה הוא כריסטיאנו רונאלדו. מלך שערי יובנטוס שהודח לראשונה מליגת האלופות בשמינית הגמר לראשונה מזה עשור סיכם את העונה במדי הזברה ואולי אף רמז לגבי עתידו: "הסתיימה לנו עונה מאוחרת מהרגיל, עם זאת, מוקדם הרבה יותר ממה שציפינו. עכשיו הגיע הזמן להרהר, זה הזמן לנתח את העליות והמורדות מכיוון שחשיבה ביקורתית היא הדרך היחידה להשתפר".

"מועדון כמו יובנטוס תמיד חייב לחשוב כמו המועדון הטוב בעולם ולעבוד כמו המועדון הטוב בעולם, כדי שנוכל להחשיב את עצמנו לאחד המועדונים הגדולים בעולם. זכינו שוב בסרייה א', דבר שאנחנו מאוד גאים בו. באופן אישי הבקעתי 37 עבור יובנטוס ועוד 11 בפורטוגל, דבר שגרם לי להמשיך להשתפר בכל שנה, אבל האוהדים דורשים מאיתנו יותר. הם מצפים מאיתנו ליותר ואנחנו צריכים לעמוד בציפיות הגבוהות ביותר. אני מקווה שהחופשה הקצרה הזו תאפשר לכולנו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לעתיד ולחזור חזקים ומחויבים יותר".

View this post on Instagram

The 2019/20 season is over for us, much later than usual but yet sooner than we expected. Now it's time for reflection, time to analyse the ups and downs because critical thinking is the only way to improve. A huge club such as Juventus must always think like the best in the world, work like the best in the world, so that we can call ourselves one of the best and biggest clubs in the world. Winning the Serie A once again in such a difficult year is something that we are very proud of. Personally, scoring 37 goals for Juventus and 11 for the Portuguese National Team is something that makes me face the future with renewed ambition and desire to keep doing better and better each year. But the fans demand more from us. They expect more from us. And we have to deliver, we must live up to the highest expectations. May this short vacation break allow us all to make the best decisions for the future and come back stronger and more committed than ever. . See you soon! 💪🏼👊🏼

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

עם זאת באיטליה בטוחים, שרונאלדו שכבש את כל השערים של יובנטוס במשחקי הנוקאאוט בשנתיים שלו במועדון ימשיך לעונה נוספת. "יש לנו את השחקן הטוב בתולדות ליגת האלופות. הוא יישאר. פריז סן ז'רמן? התקשורת מפזרת שטויות לפעמים. רונאלדו הוא עמוד התווך של הקבוצה".

בינתיים, אחותו של הפורטוגלי, עלמה אביירו, פרסמה שני פוסטים באינסטגרם ופרגנה לרונאלדו: "אתה הכי טוב בעולם, אני גאה בך, בחיי", כתבה אחותו. בפוסט אחר כתבה: "אני גאה לראות אותך משחק, את המסירות שלך, לצערי אתה לבד ולא יכולת לעשות יותר טוב מזה. אתה יודע שכדורגל זה ככה, אבל עליך לחשוב שעשית כמיטב יכולתך ואתה הכי טוב!"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו. יירש את התפקיד? | ANGELOS TZORTZINIS/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי