נאגלסמן וטוכל התעמתו: "תומאס רצה להגן על השחקנים שלו"

תומאס טוכל, יוליאן נאגלסמן | DAVID RAMOS / Contributor

מאמן פריז רתח על המשחק האגרסיבי של שחקני לייפציג, שביצעו 24 עבירות ולדבריו סיכנו את שחקניו. המאמן המפסיד: "זה לא היה מתוכנן, החבר'ה רצו יותר מידי". המנהל המקצועי קרושה: "גאים בדרך"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

בהופעתה הראשונה אי פעם בשלב הנוק-אאוט של ליגת האלופות, ר.ב לייפציג המרעננת נעצרה בחצי הגמר על ידי פריז סן ז'רמן החזקה והיא בהחלט יכולה לסמן וי גדול על עונה אירופית מוצלחת מהמצופה. הגרמנים אמנם מאוכזבים מההדחה הטרייה וסביר שהם ציפו לתת פייט רציני יותר לצרפתים שניצחו 0:3 ללא תנאי, אך הם צריכים להיות גאים בדרך שעשו לשלב ארבע האחרונות של המפעל היוקרתי (ניצחון כפול על טוטנהאם בשמינית הגמר וניצחון דרמטי על אתלטיקו מדריד ברבע הגמר).

"פ.ס.ז' העפילה לגמר ליגת האלופות בצדק", הודה בסיום מאמן לייפציג, יוליאן נאגלסמן. "שיחקנו טוב בעשר הדקות הראשונות, באנו לשחק כדורגל, אבל לפריז יש כל כך הרבה איכות ובסופו של יום היא הייתה הקבוצה הטובה יותר. לפני המשחק היינו צריכים להחליט אם אנחנו רוצים לתקוף בשלב מוקדם. אני חושב שהיו לנו כמה רגעים טובים בפתיחת המשחק, אך עשינו שלוש או ארבע טעויות מאוד גדולות שהשפיעו על המשחק וגרמו לנו לאבד את הביטחון העצמי".

על הצורה בה התפתח המשחק: "כשחטפנו את השער השני האמונה של השחקנים ספגה מהלומה. הם התאוששו ואני מרוצה מהדרך בה שיחקנו במחצית השנייה. להפסיד בשלב כזה לקבוצה כזו זו לא אכזבה עבורי. לא קל לחשוב עכשיו על כך שעשינו עונה טובה, ההדחה הזו טרייה מאוד, אבל בעוד שבוע אני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו קבוצה צעירה ונשאף להיות טובים יותר בעונה הבאה. ננסה לזכות בתארים בגרמניה".

נאגלסמן התייחס לעימות בינו לבין תומאס טוכל, מאמן פ.ס.ז', שזעם על כך שיוסוף פולסן ושחקנים נוספים שיחקו באגרסיביות לאחר שהמשחק הוכרע וסיכנו, לדבריו, את בריאות שחקניו: "היו חילופי דברים ביני לבינו. עשינו המון עבירות, 24 אם אני לא טועה, והוא התלונן כי הוא רצה להגן על השחקנים שלו", הסביר מאמן לייפציג. "כמובן שזה לא היה מתוכנן, החבר'ה פשוט רצו מאוד ואיחרו בתיקולים. התגובה של תומאס נורמלית לחלוטין בעיניי והכל בסדר".

המנהל המקצועי מרקוס קרושה אמר בסיום: "פריז הייתה טובה מאוד לאורך כל 90 דקות והגיע לה לעלות לגמר. עם זאת, אנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו. המשחק הזה יסייע להמשך ההתפתחות שלנו".

השוער פיטר גולאצ'י הוסיף: "כולנו רצינו מאוד להעפיל לגמר ליגת האלופות ואנחנו בהחלט מאוכזבים שזה לא צלח. אני מאמין שבעוד כמה ימים נסתכל על זה אחרת ונהיה גאים בדרך היפה שעשינו. כדי לעבור קבוצה כמו פריז סן ז'רמן, היינו צריכים להציג משחק מושלם כמו שהצגנו נגד אתלטיקו מדריד, וזה לא קרה הפעם".

עוד באותו נושא: יוליאן נגלסמן, תומאס טוכל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי