קריאף בכוננות, שחקנים על אדרי: "מגיע לו לפתוח"

בית"ר השלימה את ההכנות באלבניה, הקשר התבקש להיות מוכן למקרה שיצטרך לתפקד כבלם לאור ההחלטה להשאיר את אור זהבי בארץ. אדרי תורגל ומקווה לפתוח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תתארח הערב (חמישי) אצל טאוטה דורס האלבנית (17:25, שידור ישיר בספורט1) בתקווה להעפיל לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית. לרוני לוי מחכות יריבות לא נוחות משום שבית"ר לא תהיה מדורגת והוא נאלץ להסתדר ללא חלק משחקני ההרכב והסגל שלו, אבל במועדון מבינים שניצחון הערב יוכל להכניס קצת שקט למועדון אחרי תקופה מעט לחוצה.

כזכור, אתמול (רביעי) תרגל רוני לוי את אופיר קריאף ושלום אדרי בקישור. התרגול של קריאף לא הפתיע את השחקנים, שכן בהיעדרו של תמיר עדי ובצל ההחלטה שהתקבלה במועדון לגבי דן איינבינדר, למאמן לא נותרו הרבה ברירות. מה יקרה במקרה שבו אחד הבלמים יורחק או ייפצע חלילה? ובכן, לוי כבר הכין את קריאף לאפשרות שייאלץ לתפקד כבלם במהלך המשחק (לאור ההחלטה להשאיר את אור זהבי בארץ) ובמקרה כזה אביאל זרגרי הצעיר אמור להיכנס למרכז השדה כשעלי מוחמד ייקח יותר אחריות בחלק ההגנתי, זאת משום שגם חנן ממן מורחק.

לגבי שלום אדרי, לוי תרגל אותו אתמול לאורך כל האימון והשאיר את לירן רוטמן וגליאופילו פלייטר בהרכב השני. שחקנים אמרו: "מגיע לו לפתוח, שלום לא אכזב והביא לנו נקודות בכל פעם שרוני היה צריך אותו. זה הצ'אנס שלו, דווקא בפעם הראשונה שהוא משחק באירופה, להוכיח שהוא לא רק יודע לעלות מהספסל".

שחקני בית"ר ירושלים | באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

ההרכב שתורגל: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, עלי מוחמד, אופיר קריאף, שלום אדרי, עידן ורד, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי