סופית: זלאטן נשאר במילאן, אקס מכבי חיפה ישתף פעולה עם אקס מכבי ת"א

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

החלוץ האגדי בן ה-38 האריך את חוזהו לעונה נוספת, רוב מאס מונה לעוזרו של פטר בוס בלברקוזן. אריקסן בדרך החוצה מאינטר, ואן דה ביק צפוי לעבור ליונייטד תמורת 55 מיליון יורו וגם: רכש חדש לטוטנהאם

(גודל טקסט)

רשמי (30.8)

* זלאטן איברהימוביץ' בן ה-38 האריך את חוזהו במילאן לעונה נוספת. "רציתי לחזור הביתה, אפשר להתחיל לעבוד כדי להביא תוצאות טובות יותר. תמיד אמרתי שאני לא בא כדי להיות הקמע אלא להביא תוצאות ולהחזיר את מילאן לאן שהיא צריכה להיות. מקווה לראות את האוהדים בקרוב", אמר.

* הוכרזה אחת העסקאות היותר מעניינות של הקיץ בפרמיירליג: המגן הימני של וולבס ונבחרת אירלנד, מאט דוהרטי, עבר לטוטנהאם תמורת כ-15 מיליון ליש"ט. האירי חתם לארבע שנים וכעת צפוי להימכר מהתרנגולים סרז' אורייה, שמבוקש במילאן.

* שיתוף פעולה עם ניחוח של ליגת העל בלברקוזן. רוב מאס, עוזר מאמן מכבי חיפה לשעבר ומי ששימש כמאמן זמני במועדון מהכרמל אחרי עזיבתו של גיא לוזון במהלך 2017/18, מונה לעוזרו של פטר בוס, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, במועדון מהבונדסליגה. בעבר מאס שימש כעוזרו של בוס בוויטסה, כשמו אלאך שימש כמנהל מקצועי במועדון ההולנדי.

* מייקל קין, בלמה בן ה-27 של אברטון ונבחרת אנגליה, האריך את חוזהו אצל הטופיז עד לסיום עונת 2024/25.

שמועות

* האם כריסטיאן אריקסן בדרך החוצה? כשמונה חודשים אחרי שהצטרף מטוטנהאם תמורת קרוב ל-30 מיליון יורו, באיטליה מדווחים שהדני הוצב ברשימת ההעברות של אינטר ושמלכתחילה המאמן אנטוניו קונטה לא רצה לצרף אותו. כעת, בניסיון לגייס כסף לשינויים בסגל, הוא עשוי להימכר.

כריסטיאן אריקסן מאוכזב
כריסטיאן אריקסן מאוכזב | Emilio Andreoli/Getty Images

* גונסאלו היגוואין יחבור לבלז מטווידי בארצות הברית? זה לא סוד שהמאמן החדש של יובנטוס אנדראה פירלו לא מעוניין בחלוץ, שנרכש לפני כארבע שנים בסכום שיא של 90 מיליון יורו, כעת בצרפת מדווחים שהארגנטינאי בן ה-33 מועמד לאינטר מיאמי של דיוויד בקהאם, שכאמור צירפה לא מזמן גם את הקשר הצרפתי של הגברת הזקנה.

* דוני ואן דה ביק בדרך לקבוצה חדשה? הקשר ההולנדי לא נכלל בסגל אייאקס אמסטרדם למשחק הידידות נגד איינטרכט פרנקפורט. לפי "טלגרף", הקשר עשוי לחתום תוך שעות ספורות בקבוצה חדשה, ככל הנראה מנצ'סטר יונייטד. ההעברה עשויה להיסגר על 55 מיליון יורו. רונאלד קומאן, שאימן את הקשר בנבחרת הולנד, רוצה לצרפו לברצלונה אך נראה שהשדים האדומים ניצחו במירוץ.

* לואיס סוארס יתאחד עם ניימאר? לפי "Le10Sport" הצרפתי, החלוץ האורוגוואי שמבוקש בכל אירופה, עשוי להצטרף לפריז סן ז'רמן. נטען שבקבוצה נלהבים מהאפשרות לצרפו בחינם ולא חוששים מגילו המתקדם או מהפציעות מהן סבל. גם שכרו הגבוה לא יהווה בעיה.

* לפי דיווחים בצ'ילה, ארתורו וידאל שקרוב לסיום דרכו בברצלונה, ממתין ליובנטוס על אף ההתעניינות של אינטר ואנטוניו קונטה. הקשר בן ה-33 רוצה לעבוד שוב עם אנדראה פירלו ומאמין שיש לו סיכוי טוב יותר לזכות בליגת האלופות, התואר היחיד שחסר לו, עם הגברת הזקנה ולא בנראזורי. בעיתון "La Cuarta" נטען כי שוחחו עם מקורביו שאישרו את העניין.

לואיס סוארס חוגג נגד באיירן. שערו האחרון בברצלונה | Rafael Marchante/Pool via Getty Images

* בסביליה מחפשים מגן שמאלי חדש לאחר שסרחיו רגילון סיים את עונת ההשאלה שלו בקבוצה. מרקוס אקוניה (28), שחקנה של ספורטינג ליסבון שיכול לשחק הן כמגן והן כקשר – מועמד להצטרף. הוא על הכוונת של המנהל המקצועי מונצ'י ולפי התקשורת הפורטוגלית העסקה עשויה להיסגר על 15 מיליון יורו.

* המחליף של קפה? לפי "דיילי מייל" צ'לסי הגישה הצעה של 20 מיליון יורו לראן עבור השוער הסנגלי אדוארד מנדי. השוער (28) מחזיק בחוזה עד 2023 והמועדון לא רוצה למכור אותו. בינתיים באנגליה דווח כי ייתכן והשוער הספרדי יעבור בהשאלה לקבוצה אחרת באנגליה.

* לפי "ספורטאיטליה" צ'ירו אימובילה קרוב-קרוב לחתום על חוזה חדש עד 2026. הוא ירוויח 3.5-4 מיליון יורו לעונה יחד עם בונוסים שמנים בהתאם למספר השערים והתארים. על אף ההתעניינות מצד ליברפול, ברצלונה או נאפולי – לפי הדיווחים – החלוץ בן ה-30 מחויב ללאציו על אחת כמה וכמה לאחר ההעפלה לליגת האלופות.

צ'ירו אימובילה. מחוץ לרשימה | Marco Rosi/Getty Images

* באינטר מאמינים שרצונו של ליאו מסי לעזוב את ברצלונה ישפיע גם על לאוטרו מרטינס שיוותר על החלום להגיע לקאמפ נואו. לפי "קוריירה דלה ספורט", הנראזורי יציעו לחלוץ הארגנטינאי שחתום עד 2023 – חוזה חדש. באינטר בטוחים שההזדמנות לשחק עם מסי הייתה אחת הסיבות העיקריות לרצונו של לאוטרו לעזוב.

* טיאגו אלקנטרה בדרך החוצה מבאיירן מינכן, זה לא סוד. קרל היינץ רומניגה, מנכ"ל באיירן מינכן, הבהיר: "נראה שהוא יעזוב אותנו. זה קצת עצוב. אני מצפה שנקבל הצעה עבורו בימים הקרובים".

טיאגו אלקנטרה עם פליק
טיאגו אלקנטרה עם האנזי פליק | Michael Regan – UEFA/UEFA via Getty Images

* סנדרו טונאלי קרוב להצטרף למילאן, כך לפי "גאזטה דלה ספורט". קשרה המוכשר של ברשיה כבר סיכם בעל-פה באינטר אך המשא ומתן בין הקבוצות נעצר ולכן הוא מרגיש בנוח לחזור בו מההתחייבות המילולית. "טונאלי אומר 'כן' למילאן ופאולו מאלדיני'", נכתב בדיווח. העסקה עשויה להיסגר על 38 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי