אחיו וסוכנו של היגוואין: "אף הצעה לא הפילה אותנו מהכיסא"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אחרי שפירלו הודיע לחלוץ על סיום דרכו ביובנטוס, ניקולה סיפר: "הערכנו את הכנות של אנדראה". על עתידו: "שני דברים בטוחים - הוא לא ישחק בעונה הקרובה באיטליה ולעולם לא ישחק בבוקה ג'וניורס"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

גונסאלו היגוואין אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות יובנטוס, אך דרכו בטורינו הגיעה לסיומה לאחר עונה לא ממש מוצלחת במהלכה הבקיע שמונה שערי ליגה בלבד. מי שהודיע לו על כך הוא אנדראה פירלו, המאמן החדש של הגברת הזקנה, שאף אישר זאת בפני התקשורת: "אני מעריץ אותו מאוד והייתה לו תקופה משמעותית כאן, אבל אחרי שיחה איתו החלטנו שצריך להיפרד".

כעת, אחיו וסוכנו של היגוואין, ניקולה, שפך אור על השתלשלות האירועים ודיבר גם על עתידו של החלוץ בן ה-32: "הערכנו מאוד את הכנות שלו פירלו, שאמר לגונסאלו בדיוק את מה שהוא חושב. זה לא משהו שקורה הרבה בכדורגל – וזה היה חשוב מאוד עבורנו. דברים כאלה קורים כל הזמן, זה המקצוע. אסור לשכוח שאנחנו מדברים על חלוץ שכבש 350 שערים. למרבה הצער, לאנשים יש זיכרון קצר מאוד".

על עתידו של היגוואין, שמוזכר לא אחת בהקשר של אינטר מיאמי ובוקה ג'וניורס: "ש עניין מצרפת, אנגליה, ספרד, סין וארצות הברית. קיבלנו הצעות רבות, אבל אף אחת מהן לא גרמה לנו ליפול מהכיסא. אנחנו נעריך את המצב בצורה שקולה ונקבל החלטה, אך יש שני דברים שהם בטוחים: גונסאלו לא ישחק בעונה הקרובה באיטליה והוא לעולם לא ישחק בבוקה ג'וניורס, הוא גדל בריבר פלייט ולא יחצה את הכביש".

גונסאלו היגוואין | JUAN MABROMATA / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי