סבע: "עכשיו כשזהבי לא בגוואנגז'ו, החובה שלי היא לכבוש"

לאחר שכבש צמד ובישל ב-1:3 על הנאן, החלוץ אמר על חברו: "מתגעגע אליו, יש לנו הבנה טובה על המגרש". המאמן ואן ברונקהורסט: "ללא זהבי, אין לנו חלוץ טבעי בסגל". בתקשורת החמיאו לסבע: "הצליח להחיות את ההתקפה"

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ שמה היום (שלישי) סוף לרצף ההפסדים עם ניצחון 1:3 על הנאן ג'יאנייה, במשחק בו דיא סבע הצטיין עם שני שערים ובישול, כאשר כזכור ערן זהבי נמצא עם נבחרת ישראל ועשוי לעזוב בקרוב את הליגה הסינית.

"עכשיו כשזהבי לא בגוואנגז'ו, החובה שלי היא להבקיע שערים ואני יודע איך לעשות את זה" סיפר סבע לאחר המשחק. "אני מתגעגע אליו. יש בינינו הבנה טובה מאוד על המגרש. אני מקווה שהוא יעזור לנבחרת ישראל להשיג תוצאות טובות".

מלבד החלוץ, גם המאמן ג'ובאני ואן ברונקהורסט התייחס לחסרונו של הסקורר הבכיר: "עכשיו שזהבי לא פה, אין לנו חלוץ מרכזי טבעי בסגל, כמו במשחק הקודם נגד אברגרנדה, אבל סבע ורנאטיניו לקחו על עצמם את מטלת ההתקפה והצליחו ליצור כמה מהלכים אטרקטיביים מאוד".

דיא סבע
דיא סבע | באדיבות סינה ספורט

בתקשורת הסינית נכתב: "סבע, האיש הקטן שגובהו 1.68 מטר, דחף את ר.פ קדימה במשחק, שבו הוא ללא ספק היה המצטיין עם שני שערים ובישול. הוא פתח את המשחק עם נגיחה נהדרת, ובהמשך גבר פעם נוספת על ההגנה היריבה בעזרת הגמישות והמהירות המוכרת שלו. כעת, ללא זהבי בהתקפה, סבע הצליח להחיות את החלק הקדמי בקבוצה, ועכשיו נשאלת השאלה – מהו גבול היכולת שלו?"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי