ההכנות של סכנין לקראת מכבי נתניה: שיחות זום. הרן יפתח בשער

המאמן אלדד שביט שחלה בקורונה העביר את האסיפות בצורה יצירתית. השוער השלישי יעמוד בין הקורות נגד היהלומים הערב (20:00, ישיר בספורט4), עותמאן מחוץ לסגל. בקבוצה אמרו: "לא היה קורה כלום אם המשחק היה נדחה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה את העונה עם הפסד 3:0 לבני יהודה במשחק חלש וכעת הקבוצה מהמגזר רוצה לתקן, אלא שבמועדון יש אי וודאות גדולה לקראת המשחק הערב (שני, 20:00, שידור ישיר בספורט4) נגד מכבי נתניה. כזכור המשחק היה אמור להיערך ביום שבת אך נדחה משום שמאמן הקבוצה אלדד שביט נדבר בקורונה.

אם לא די בכך, גם השוער השני, ראמי חמאדה, נמצא חיובי לנגיף. חמאדה היה צפוי לפתוח במשחק על חשבונו של מחמוד קנדיל הפצוע וכעת מי שיישחק הוא השוער השלישי תומר הרן, ששיחק אשתקד בקבוצה אך הקיץ ניסה למצוא מועדון אחר. בשבוע שעבר הוא חתם לשנתיים בסופו של דבר. גם המגן עלי עותמאן שנמצא בבידוד לא יהיה חלק מהסגל. עוד בפן המקצועי, הבלם סארי פלאח שחש אתמול ברע, צפוי להיכלל בסגל.

במועדון מדברים על הכנה לקויה מאוד לבטח כאשר שביט עצמו מעביר את האסיפות דרך הזום, ואחת נוספת כזו תיערך גם לפני המשחק. "לא היה קורה כלום אם המשחק היה נדחה בעוד כמה ימים, הבריאות היא מעל הכדורגל ואולי יש כאלה שלא מבינים זאת", ביקרו במועדון.

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: תומר הרן, מרון גנטוס, אוסלבדו הנריקס, חסן חילו (סארי פלאח), יזן נסאר, איקוום אוטין, אייהב גנאיים, דין טוויזר (ג'אבר עטאא), מוטי ברשצקי, אמרי וולשמן ואוסאמה חלאיילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי