רשמית: המשחק בין בני סכנין למכבי נתניה ייערך מחר

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

לאחר שהמאמן אלדד שביט נדבק, גם השוער ראמי חמאדה נמצא חיובי לקורונה, אך הם היחידים ועל כן המשחק שנדחה ייערך באיחור של כ-48 שעות (יום שני, 20:00 בספורט4)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

סאגת הקורונה לא עוזבת את בני סכנין. ביום שישי נודע כי מאמן הקבוצה, אלדד שביט, נמצא חיובי לקורונה ומספר שעות לאחר מכן עברו כל שחקני הקבוצה והצוות בדיקות קורונה, שמכיוון שתוצאותיהן לא התקבלו בזמן אף לא הייתה למנהלת הליגה ברירה אלא לדחות את המשחק נגד מכבי נתניה.

הבוקר, לאחר שהתקבלו כל התוצאות ורק שחקן אחד נמצא חיובי, הוחלט על קיום המשחק כבר מחר (יום שני, 14.9, בשידור ישיר ב-20:00 בספורט4).

אתמול בשעות הערב המאוחרות קיבל השוער השני, ראמי חמאדה, הודעה כי גם הוא חיובי לנגיף, אולם לספורט1 נודע שפרט לכך כל השאר נמצאו שליליים. חמאדה היה אמור לפתוח במשחק במקומו של מחמוד קנדיל הפצוע ואף ערך אימון מלא ביום שישי, אך כעת נכנס לבידוד.

בשל העובדה כי גם השוער היה באינטרקציה מלאה עם שאר השחקנים והצוות, לא מן הנמנע שסבב בדיקות קורונה נוסף ייערך בסכנין. במקביל, הקבוצה תשוב היום לאימונים, ללא חמאדה כמובן, כשמי שינהל את האימון יהיה עוזר המאמן הראל סלע שגם צפוי לעמוד על הקווים נגד נתניה מחר.

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי