ליון חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 על שטרסבורג. ראיקוביץ' וסוזה נפרדו ב-1:1

שחקני ליון
שחקני ליון | PATRICK HERTZOG/AFP via Getty Images

יוסוף פופאנה כבש ראשון, אך קורנה עם שער ובישול לריין-אדלייד הוביל את קבוצתו של רודי גרסיה לניצחון ליגה שני ברציפות. ריימס חילצה נקודה נגד בורדו בדקה ה-90, שוער מכבי ת"א לשעבר פתח בהרכב

קבוצות: ליון שטרסבורג
(גודל טקסט)
המחזור ה-15 של הליגה הצרפתית נפתח אתמול (שישי) בניצחון 1:2 של מארסיי על ברסט. הערב הוא נמשך עם שישה משחקים נוספים כאשר במשחק המוקדם ליון ניצחה 1:2 את שטרסבורג. ריימס של ראיקוביץ' ובורדו של סוזה נפרדו ב-1:1, ליל ניצחה 0:1 את דיז'ון, וניס גברה 1:3 על אנז'ה.


שטרסבורג – ליון 2:1
אחרי ההפסד 2:0 של ליון נגד זניט בליגת האלופות, אשר הוריד אותה למקום השלישי, חבורתו של רודי גרסיה קיוותה להמשיך ברצף החיובי ממשחקי הליגה באצטדיון לה מייניו. המארחת עלתה ראשונה ליתרון יוסוף פופאנה הצעיר הכניע את לופס עם בעיטה שטוחה מצד ימין, אך מסוואל קורנה החזיר את קבוצתו למשחק לאחר בעיטה חזקה מרחוק ברגל שמאל. בדקה ה-75 המהפך מושלם. קורנה הרים מצד ימין ופגש את ראשו של ג'ף ריין-אדלייד שנגח מקרוב והוביל את ליון לניצחון ליגה שני ברציפות.




ריימס – בורדו 1:1
ריימס אירחה את בורדו בקרב צמרת בליגה הצרפתית, אך עבור הקהל הישראלי מדובר במפגש פיקנטי במיוחד כאשר שוער מכבי תל אביב פדראג ראיקוביץ' פגש את מאמן הצהובים לשעבר פאולו סוזה. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-27 על ידי הניגרי ג'וש מאג'ה ונראה היה שבורדו בדרך לניצחון, אך בדקה ה-92 בולאיה דיה הבקיע את השער המצמק וקבע חלוקת נקודות.




תוצאות נוספות
מונפלייה – אמיין 2:4
נים – מץ 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי