בלבול לקראת חדרה: "כבר פיצחנו הגנות, כמו נגד בית"ר"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים: "שחקנים יכולים לעמוד בשלושה משחקים בשבוע. קשה לי למצוא תשובות למה אנחנו לא מבקיעים בחצי הראשון", אמר המאמן. פלקושצ'נקו: "מרוצה פה ולא חושב לעזוב". סושו בעקבות פוקס

(גודל טקסט)

מכבי חיפה התאמנה אתמול (שלישי) בסגל מלא, למעט גיא חיימוב ומוחמד עוואד הפצועים, כאשר האחרון נפגע במשחק האימון נגד הפועל עכו וייעדר למשך שלושה שבועות. בגלל עומס המשחקים הצפוי בשבועות הקרובים, הירוקים מקווים שהחלוץ ישוב במהרה לסגל וימשיך לתרום מהחלק ההתקפי.

בסיום האימון אתמול ערכה הקבוצה ערב גיבוש אליו הגיעו גם נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור בכדי לתמוך בשחקנים להמשך העונה. שחר אף ביקש לפנות לשחקנים ואמר: "עשינו דברים יפים מתחילת העונה ואסור לנו להוריד את הקצב. חשוב לנו לשמור על המשכיות".

המאמן מרקו בלבול טרם תרגל את ההרכב שיפתח במשחק החוץ ביום ראשון נגד הפועל חדרה (19:45, שידור ישיר בספורט1), אבל הוא לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים לעומת המשחקים האחרונים. ירדן שועה שלא שותף ב-1:3 על בית"ר ירושלים, צפוי לשחק.

במסיבת העיתונאים אמר מרקו בלבול לקראת המשחק נגד חדרה: "אין ספק שזה משחק קשה מאוד, נגד קבוצה מאומנת שיודעת לעמוד טוב על המגרש שהייתה טובה לא רק נגד מכבי ת"א. אנחנו נתרכז בעצמנו, נבוא לשחק את המשחק שלנו במטרה לנצח – כמו בכל משחק – ונצטרך להיות מאוד מרוכזים ומוכנים לכל תרחיש. כבר ידענו לפצח קבוצות שמשחקות נמוך, כך היה גם עם בית"ר ירושלים ונס ציונה".


"גם בית"ר ירושלים שיחקה נמוך" (עומרי שטיין)

רצף הניצחונות לפני הפגרה: "התחלנו את העונה בשלב מוקדם וזה חשוב גם שיש זמן להתאושש, אבל היינו במומנטום עם כדורגל מצוין, מהפכים ועשינו עבודה מאוד טובה".

שלושה משחקים בשבוע: "זה דבר ששחקנים יכולים לעמוד בו ואנחנו מתכוננים לזה מבחינה פיזית. אנחנו גם נותנים חשיבות גדולה לעניין הפיזי, אבל נתקדם תוך כדי תנועה ונעבור גם את זה. כולם מתאמנים טוב, הגישה שלהם מצוינת והמלחמה על ההרכב היא חיובית. מאחל לכל אחד לתפוס מקום בהרכב".

שיחתו של שחר עם השחקנים: "הדברים שלו הם תמיד חשובים, אנחנו מקשיבים להם ותמיד טוב שהוא בא".

חזרת סינטיהו סלליך: "כשהגעתי למכבי חיפה, סנטי היה אחד השחקנים הכי משפיעים ושעשו את ההתקדמות הכי גדולה. הפציעה שלו הייתה מאכזבת מבחינתי ואני שמח שהוא בריא, חזר למגרשים והוא יתרום לנו הרבה מאוד".

מאבקי הצמרת: "מהיום הראשון שלי כאן האמנתי שאנחנו יכולים לעשות דרך יפה, להתקדם ולהשתפר ואנחנו צריכים להיות בפוקוס".

השערים שמגיעים במחצית השנייה: "אומרים שזה כושר גופני, שאנחנו בלחץ, קשה למצוא לזה תשובות – אבל נגד נתניה שיחקנו כדורגל פנטסטי, נגד הפועל ת"א פתחנו מצוין, נגד בית"ר היינו יותר טובים ולא הבקענו. קשה למצוא תשובה מדויקת, אבל מה שחשוב זה לנצח בסיום".


עשוי לקבל דקות במשחק הקרוב. ירדן שועה (דני מרון)

לאחר מכן גם הקשר מקסים פלקושצ'נקו שוחח עם התקשורת ואמר: "אני חושב שאני מגיע לכל אימון ומשחק כדי להוכיח את עצמי, עובד קשה ומקווה לקבל את ההזדמנות ולהוכיח. נגד שטרסבורג הוכחתי שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות וגם במשחק האחרון נכנסתי והבאתי את השינוי. אני נותן בכל משחק 200 אחוז ואני חושב שאני עושה את זה בצורה טובה".

הקרדיט המועט שקיבל עד כה: "לא משנה כמה אשחק, תמיד ארצה להשפיע וזה לא משנה אם זה 90 דקות או 5. אני תמיד מנסה לעזור לקבוצה. אני מאוד מרוצה במועדון ולא מקשיב לשמועות, טוב לי כאן ואין לי שום מחשבה לעזוב".


על מכבי תל אביב
: "אנחנו ברמה לא פחות טובה וזה עניין של זמן עד שהם יספגו, יש להם גם מזל. אנחנו יכולים להתמודד איתם".

בנושא אחר, במועדון לא מדברים בשלב זה על שינויים בחודש ינואר, אבל עתידו של הקשר הקמרוני ז'אנדו פוקס עדיין לא ברור. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אלאבס קבוצת האם של פוקס, עוקבת בדאגה אחר דקות המשחק שלו והם יפנו למכבי חיפה, אם לא יהיה שינוי משמעותי בקצב דקות המשחק שלו.

מעבר לכך, זוכה השחקן להתעניינות מצד מועדונים נוספים כמו טרואה וכעת גם נודע שסושו בה שיחק פוקס לפני הגעתו לאלאבס מעוניינת להחזירו. שתי הקבוצות משחקות בליגת המשנה בצרפת. במכבי חיפה הבהירו לאחרונה, כי שחרורו של פוקס כלל לא עומד על הפרק.


מבוקש גם בסושו. ז'אנדו פוקס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי