לברקוזן ניצחה במוסקבה ושמרה על סיכוי, ברוז' כפתה 1:1

שחקני באייר לברקוזן חוגגים
שחקני באייר לברקוזן חוגגים | DIMITAR DILKOFF / Contributor

ליגת האלופות, מחזור חמישי: הגרמנים חזרו מרוסיה עם 0:2 קריטי וחלומות על שמינית הגמר. גלאטסראיי כבשה לראשונה העונה במפעל, אך ספגה שער דרמטי בתוספת הזמן וככל הנראה תסיים את הבית במקום האחרון

(גודל טקסט)
לפני המנה העיקרית, שני משחקים מוקדמים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. בבית 4', באייר לברקוזן שמרה על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר אחרי 0:2 גדול במוסקבה על על לוקומוטיב. בבית 1, גלאטסראיי כבשה לראשונה העונה במפעל, אך ספגה שער דרמטי בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מאכזב מול קלאב ברוז', שמבחינתה עשתה צעד חשובה להשגת המקום בליגה האירופית. בעקבות חלוקות הנקודות, ריאל מדריד הצטרפה לפריז סן ז'רמן בשלב הבא עוד לפני פתיחת המשחק ביניהן.


גלאטסראיי – קלאב ברוז' 1:1

אחרי 370 דקות ללא שער העונה במפעל ובעיצומה של תקופה איומה, אדם בויוק בעט מהאוויר לרשת והעלה את הטורקים ליתרון מהיר (11). למרות הפתיחה הטובה, גלאטסראיי הלכה אחורה בהדרגה וקלאב ברוז' היא זו שהכתיבה את הקצב. רק בתוספת הזמן, אחרי לחץ כבד, הבלגים באו על שכרם כשקרפין דיאטה שלח בעיטה אדירה לרשת (92), אך הוריד חולצה במהלך החגיגות, ספג צהוב שני והורחק וכך גם חברו לקבוצה קלינטון מאטה והבלגים נשארו בתשעה שחקנים, אולם החזיקו מעמד בתום תוספת זמן בת שמונה דקות וחזרו הביתה עם 1:1 חשוב.


ברוז' נותרה במקום השלישי בבית עם נקודה אחת יותר מגלאטסראיי, שבעקבות השער המאוחר שספגה לא תלויה בעצמה במחזור המכריע בו היא תצא למשחק חוץ קשה בפריז ואילו לבלגים מצפה מפגש בבית מול ריאל מדריד.




לוקומוטיב מוסקבה – באייר לברקוזן 2:0

אחרי פתיחת מצוינת של הרוסים שכללה שער שנפסל בטענה לנבדל, הגרמנים עקצו (11) עם שער עצמי הזוי: כדור סתמי פגע ברגלו של ריפאת ז'מאלדטינוב, חדר לרשת וסידר ללברקוזן יתרון בניגוד להתרחשויות. המאחרת ניסתה לחזור למשחק, אך וולה נפלא של סוון בנדר לרשת הגבוהה (54) ניפץ את התקווות של לוקומוטיב וקבע 0:2 עליו לברקוזן שמרה עד הסיום.


שש נקודות מ-15 זה אפשריות, זה המאזן של באייר לברוקזן שהתייצבה במקום השלישי עם שלוש נקודות יתרון על פני לוקומוטיב מוסקבה. כל תוצאה פרט לניצחון של אתלטיקו מדריד נגד יובנטוס תשאיר את הגרמנים בתמונת הסיכויים להעפיל לקראת המחזור המכריע, בו הם יארחו את הגברת הזקנה ואילו החבורה של דייגו סימאונה תפגוש את הקבוצה מבירת רוסיה. 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי