קאמבק גדול לפ.ס.ז' בברנבאו, יובנטוס ניצחה את אתלטיקו

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

בנזמה כבש צמד וריאל הייתה בדרך לניצחון, אך אמבפה וסראביה איזנו תוך שתי דקות והבטיחו לצרפתים את ראשות הבית. דיבאלה העניק לאיטלקים 0:1 עם שער מרהיב, טוטנהאם חזרה מפיגור כפול ל-2:4 על אולימפיאקוס

(גודל טקסט)
החצי הראשון של המחזור החמישי בליגת האלופות הסתיים הערב (שלישי), לאחר שצמד משחקי הענק שעמד במוקד בהחלט עמד בציפיות הגדולות. ריאל מדריד הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר בעקבות התוצאה במשחק בין גלאטסראיי לקלאב ברוז', אך נפלה קורבן לקאמבק מהמם של פריז סן ז'רמן. באיטליה, יובנטוס גברה על אתלטיקו מדריד בזכות שער מרהיב ביופיו של פאולו דיבאלה. טוטנהאם נקלעה לפיגור כפול מפתיע נגד אולימפיאקוס, אבל חזרה בגדול ויצאה עם שלוש נקודות במשחק החזרה של ז'וזה מוריניו למפעל הבכיר ביבשת. מנור סולומון הדהים פעם נוספת וכבש שער שעזר לשחטאר לסחוט נקודה ממנצ'סטר סיטי ובאיירן הביסה את הכוכב האדום ללא קושי, עם רביעייה של רוברט לבנדובסקי הבלתי עציר.


ריאל מדריד – פריז סן ז'רמן 2:2

הקבוצה מבירת ספרד הגיעה בתקופה מצוינת והייתה בדרכה הבטוחה לניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, עד שאלופת צרפת חזרה בסערה למשחק וסחטה נקודה שהבטיחה לה את המקום הראשון בבית א' והותירה את יושבי הסנטיאגו ברנבאו מאוכזבים. בדקה ה-17, הזאר התחיל מהלך במרכז המגרש והעביר ימינה לוואלוורדה, האורוגוואי המשיך לקרבאחל וקיבל בחזרה, השאיר לאיסקו שבעט לקורה ומשם בנזמה המשיך בקלות לרשת. בדקה ה-43, קורטואה הכשיל את איקרדי ברחבה וראה כרטיס אדום עקב כך, אבל ההחלטה בוטלה על ידי צוות ה-VAR כיוון שגיי ביצע עבירה על מרסלו בתחילת המהלך. 

הבשורה הרעה הראשונה מבחינת ריאל הגיעה בדקה ה-68, שבה הזאר שהיה פעיל מאוד והפגין יכולת טובה, נפגע בקרסולו והוחלף על ידי בייל. למרות זאת, בדקה ה-79 בנזמה השלים צמד, אחרי שמרסלו הגביה כדור מדויק לראשו והצרפתי נגח פנימה כדי להעלות את מאזנו לארבעה שערים באלופות העונה. שתי דקות בלבד חלפו והקאמבק החל: תומא מונייה העביר כדור רוחב מימין לרחבה, וראן וקורטואה לא החליטו מי לוקח את הכדור ואמבפה ניצל זאת כדי לדחוק פנימה מקרוב.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קאמבק גדול לפריז סן ז'רמן בברנבאו, המקום הראשון בבית הובטח

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



בדקה ה-83 הברנבאו נדם: חואן ברנאט מסר מצד שמאל ליוליאן דראקסלר, הגרמני בעט ונחסם על ידי סרחיו ראמוס, אבל הריבאונד הגיע לפבלו סראביה ששיגר את הכדור לחיבורים ואיזן ל-2:2. ניימאר חזר לשחק בליגת האלופות לראשונה מאז דצמבר, כשעלה מהספסל בדקה ה-46 והתקבל בשריקות בוז מצד אוהדי ריאל, אבל חייך אחרון אחרי שהקבוצה שלו השאירה את הבלאנקוס המומים והבטיחה את ראשות הבית.


יובנטוס – אתלטיקו מדריד 0:1
אלופת איטליה הבטיחה את ראשות בית ד' באופן סופי וסיבכה את ה"קולצ'ונרוס", שיגיעו למחזור הסיום ביתרון נקודה בודדת על פני לברקוזן ויהיו חייבים ניצחון כדי להעפיל. פאולו דיבאלה הכריע את ההתמודדות עם כדור חופשי מדהים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אותו בעט מזווית קשה ביותר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פאולו דיבאלה מבטיח ליובנטוס את המקום הראשון בבית ד'

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



טוטנהאם – אולימפיאקוס 2:4
התרנגולים הבטיחו סופית את מקומם בשמינית הגמר, אם כי הניצחון של באיירן מינכן במשחק המקביל היה מעלה אותם בכל מקרה. אבל משחק החזרה של ז'וזה מוריניו לליגת האלופות לא התחיל כמצופה, כי יוסף אל-ערבי ורובן סמדו העלו את היוונים ליתרון כפול בווייט הארט ליין כבר אחרי 19 דקות. דלה עלי צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ובהמשך צמד של הארי קיין ושער נוסף של סרז' אורייה השלימו את המהפך והשאירו את הנקודות בצפון לונדון.


הכוכב האדום בלגרד – באיירן מינכן 6:0
לא שציפינו שהסרבים יפתיעו את אלופת גרמניה, אבל לערב כזה של רוברט לבנדובסקי, על אף העונה המדהימה שהוא מציג עד עכשיו, לא בטוח שמישהו ציפה. הפולני האימתני הפגיז רביעייה לרשת של הכוכב האדום והפך לשחקן השני אי פעם שכובש ארבעה שערים במשחק ליגת האלופות בשתי הזדמנויות שונות, אחרי ליאו מסי. לבנדובסקי העלה את מאזנו לעשרה שערים העונה ול-46 במדי באיירן מינכן במפעל – שיא מועדון. לאון גורצקה וקורנטן טוליסו הוסיפו שער כל אחד לזכות הבווארים, ששמרו על מאזן מושלם בשלב הבתים.


תוצאה נוספת
אטאלנטה – דינמו זאגרב 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי