דריכות בק"ש: "בשביל פלייאוף עליון צריך להשיג נקודות גם בטדי"

בקבוצה מהצפון מקווים להמשיך את היכולת הטובה משני מחזורי הפתיחה: "יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להוות יריב". רפואה מתלבט במרכז השדה בין רוצ'ט להופמייסטר. במועדון ממתינים להחלטת מכבי חיפה בעניין סאקו טורה

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה פתחה את העונה עם ארבע נקודות משני המחזורים הראשונים – פתחה עם ניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד ולאחר מכן סיימה בתיקו 1:1 נגד הפועל חיפה, מה שהביא לשביעות רצון במועדון. כעת עומד בפניה אתגר גדול כאשר תתארח מחר (שני, 21:00, שידור ישיר בספורט4) בטדי במשחק קשה מאוד נגד בית"ר ירושלים.

היום (ראשון) תערוך הקבוצה של קובי רפואה את האימון המסכם לקראת המשחק, ובמועדון מבינים את חשיבות המשחק. "אם אנחנו רוצים פלייאוף עליון, עלינו להוציא נקודות בטדי", אמרו בקבוצה והוסיפו: "יש לנו קבוצה מספיק טובה בכדי להוות יריב נגד כל יריבה בליגה". כזכור, בקבוצה הציבו יעד בתחילת העונה להגיע לפלייאוף העליון לאחר עונה קשה בתחתית אשתקד.

מבחינה מקצועית נראה שרפואה לא יבצע שינויים משמעותיים בהרכב, כאשר ההתלבטות היא במרכז השדה בין יואב הופמייסטר לבין אדריאן רוצ'ט. מוחמד שכר שחזר בשבוע שעבר לסגל הקבוצה ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל.

אדריאן רוצ'ט | שלומי טובה

במקביל, בקבוצה מחכים לתשובה ממכבי חיפה בעניינו של הקשר הגמבי סאקו טורה. כבר לפני מספר שבועות פנה איזי שרצקי לירוקים בעניינו של טורה אבל בכרמל הבהירו כי הקשר ישוחרר רק לאחר הגעתו של זר נוסף. כעת, לאחר שטורה כלל לא היה בסגל במשחק האחרון של הירוקים בליגה האירופית מאמינים בקריית שמונה שכבר השבוע יגיע האישור והקשר יצטרף לקבוצה של רפואה.

הרכב משוער: דז'וגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ'ט), רועי קהת, אופיר מזרחי, יוג'ין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי