בק"ש מחכים לטורה. עשוי להגיע אם רודריגס יחתום במכבי חיפה

הקשר הגמבי בן ה-20 עשוי לצאת להשאלה עוד השבוע לקבוצה הצפונית, שמחפשת חיזוק בקישור. מוחמד שכר יהיה בסגל להפועל חיפה

(גודל טקסט)

קריית שמונה  שלא ממש הרשימה במשחקי גביע הטוטו, הפתיעה במחזור הפתיחה את מ.ס. אשדוד עם ניצחון 0:2 וביום שבת הקרובה תנסה הקבוצה הצפונית בליגה לשמור על מאזן מושלם במשחק הבית נגד הפועל חיפה. בקריית שמונה, שניצחו בפעם האחרונה במחזור הפתיחה לפני כארבע עונות, מבינים כי לשלוש הנקודות הראשונות יכולות להיות משמעות גדולה לקראת המטרה של הצפוניים העונה – מקום בפלייאוף העליון, לראשונה מאז 2015.   

"היכולת שלנו עדיין לא מספיק טובה והרבה שחקנים לא מתואמים, אבל העובדה שניצחנו נותן לנו אופטימיות להמשך", אמרו במועדון. בשלב זה הקבוצה של קובי רפואה מתאמנת בסגל חסר – דז'יוגאס ברטקוס נמצא בנבחרת ליטא, בעוד אורי דהן עדיין מתאמן עם הנבחרת הצעירה. לעומתם החלוץ מוחמד שכר שממשיך בתהליך השיקום עשוי להיות לראשונה בסגל מול החבורה של חיים סילבס.

בתוך כך, בקריית שמונה עדיין רוצים להתחזק בשחקן קישור נוסף כאשר המטרה היא להחתים את הקשר הגמבי של מכבי חיפה סאקו טורה. אמנם השחקן בן 20 טרם קיבל אישור לצאת להשאלה, אך הירוקים עשויים להעבירו לקבוצה אחרת, אם יחתימו את חוסה רודריגס. טורה עצמו מעדיף לצאת להשאלה נוספת על לקבל דקות באופן קבוע, בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה בנס ציונה.

מוחמד שכר
מוחמד שכר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי