קרמאריץ' מודאג לקראת באיירן מיינכן: "כולנו ראינו מה הם עשו לשאלקה"

אנדריי קראמריץ' | Frederic Scheidemann/Getty Images

אחרי שהפציץ שלושער ב-2:3 של הופנהיים על קלן, החלוץ מודע לאתגר שניצב בפני קבוצתו: "כולנו ללא יוצא מן הכלל נצטרך לתת 200 אחוז" ונשמע לא מרוצה למרות הניצחון הדרמטי במחזור הפתיחה

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

שלושער של אנדריי קרמאריץ', כולל אחד עמוק בתוך תוספת הזמן, סידר למואנס דאבור וקבוצתו הופנהיים 2:3 סופר דרמטי בחוץ נגד קלן במחזור פתיחת הבונדסליגה. למרות הניצחון, החלוץ הקרואטי לא נשמע מרוצה ויודע שהיכולת הזו לא תספיק במשחק הקרוב מול באיירן מינכן העוצמתית שפירקה 0:8 את שאלקה ביום שישי ומוכנה לדרוס את כל מי שרק עומד בדרכה (שבת החל מ-16:25, ישיר בערוצי ספורט1).

"היה לנו הרבה מזל בשער השלישי", הודה קרמאריץ' וניתח את הניצחון המאוחר על קלן: "היינו צריכים להוביל 0:3 בהפסקה, אבל לקראת סוף המשחק זה היה נראה שאנחנו מסתפקים ב-2:2. זו לא הופנהיים שאנחנו מכירים, רגילים ורוצים לראות. אני אוהב את המועדון ובגלל זה אני מרשה לעצמי לומר זאת: אנחנו יכולים וצריכים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב".

כשנשאל לגבי המחזור הקרוב, בו הופנהיים כאמור תארח את אלופת אירופה באיירן מינכן, קרמאריץ' הביע חשש מסוים והבהיר כי קבוצתו תצטרך להוציא מעצמה את המקסימום על מנת לא לרדת מנוצחת: "כולם יודעים מה באיירן מינכן עשתה לשאלקה ביום שישי. כל השחקנים, ללא יוצא מן הכלל, יצטרכו לתת 200 אחוז במשחק הזה".

כריסטוף באומגרטנר הצעיר, שפתח לצד קרמאריץ' ודאבור בחלק הקדמי, החמיא לכובש השלושער: "אנדריי הוא שחקן לא יאמן וזה כבוד אמיתי עבורי לשחק לצידו. אני לומד ממנו כל כך הרבה". על המשחק עצמו: "היה מאבק אמיתי שנמשך ממש עד הרגע האחרון. התחלנו טוב והגענו להמון הזדמנויות, אך לא הצלחנו להכריע את המשחק במחצית הראשונה ועשינו אותו קשה".

השוער אוליבר באומן סיכם: "המחצית הראשונה הייתה כמעט מושלמת עבורנו, תכנית המשחק שלנו עבדה בצורה מעולה ולא נתנו לקלן להגיע להזדמנויות. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר. ניסינו לשמור על היתרון והלכנו יותר מידי אחורה, לא שלטנו במשחק והיינו מאוד פסיביים".

צפו ב-2:3 הדרמטי של הופנהיים על קלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי