"זה ליאו מסי החדש, איתו אנחנו אף פעם לא מוותרים"

ליאו מסי, סרחיו אגוארו
ליאו מסי, סרחיו אגוארו | דני מרון

לאחר התיקו נגד אורוגוואי (2:2), בארגנטינה משבחים את מספר 10 שכבש את שערו ה-70: "הוכיח למקרה שהיה ספק - הוא מחויב יותר מאי פעם, הקפטן והמנהיג". דיבאלה אופטימי: "נגיע בכושר מעולה למוקדמות המונדיאל"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה השלימה שבוע די מוצלח מול שתי הנבחרות הגדולות ביותר שלה וסיימה את 2019 ברגל ימין. לאחר ניצחון 0:1 על ברזיל בשישי היא סיימה אתמול (שני) בתיקו 2:2 נגד נבחרת אורוגוואי במשחק חגיגי באצטדיון בלומפילד. אמנם הנבחרת של ליאונל סקלוני לא מוגדרת כאחת הטובות בעולם אך היא בהחלט מוכיחה אופי. "עם מסי, אף אחד כאן לא מוותר", נכתב ב"אולה".


הקפטן הגיע לשערו ה-70 בנבחרת ועוד נכתב כי ה"מגע של מסי מנע את הייסורים בדרך ל-2:2. הנבחרת לא הפסיקה לרדוף אחרי אורוגוואי שהובילה פעמיים". בארגנטינה מרוצים מההתקפה. נכתב כי למרות שליאו מסי, פאולו דיבאלה וסרחיו אגוארו שפתחו בחוד הנבחרת התקשו ליצור יותר מדי מצבים, הם לא הניחו לרגע להגנה והתחושה הייתה שכל רגע עשו להגיע השער והם עוד יציתו את הדמיון גם לאוטרו שנכנס במקום דיבאלה הוכיח שיש לו מה לתרום.  "ליאו מסי ולואיס סוארס נתנו את הטון בקלאסיקו המחשמל בין ארגנטינה ואורווגואי", בכתב ב"ספורט". 


על התקרית בין מסי וקבאני נכתב: "ידידות או לא, ארגנטינה נגד אורוגוואי זה תמיד משחק חם. קבאני הזמין אותו להילחם ומסי אמר לו: "מתי שתרצה. זה היה הרגע החריף בתל אביב". "גודין היה צריך להרגיע", נכתב ב"מארקה". "היה קשה לפספס עד כמה חם על המגרש. יותר מ-7,000 קילומטר ממדינותיהן, הוכיחו ארגנטינה ואורוגוואי כי זה אך פעם לא משחק ידידות אבל ניסו ליצור לקדם את השלום במזרח התיכון".



כמובן שבתקשורת החמיאו לקפטן. "במשחקי הידידות האחרונים שהיו חמים במיוחד, נגד ברזיל ואורוגוואי, ליאו מסי אישר, למקרה שלמישהו היה ספק – שהוא מחויב במאה אחוז לנבחרת הלאומית", נכתב ב"אולה". הוא עדיין מספר 10, הקפטן ומנהיג הנבחרת. והוא עשה את מה שהוא תמיד עושה וכובש שערים, אך זה מסי חדש: הוא מדביק את הנבחרת. מעבר לכדורגל הנפלא שלו הוא הוסיף אמירות פיקנטיות, מחאות על המגרש, חוסר שביעות רצון ועוד. והיעדים הם עדיין אותם היעדים. לזכות בתואר עם הנבחרת והוא לא יירגע עד שאחרון המבקרים יתאהב".




ליאו מסי ומרקוס אקוניה זכו לציון  הגבוה 7. על הקפטן נכתב כי היה מעורב כמובן בשני השערים. על אקוניה נכתב כי היה הטוב בנבחרת. "נמרץ, אינטנסיבי, תמיד ניסה, הצליח להשאיר את פאולו דיבאלה למצב של אחד על אחד". חלוץ יובנטוס קיבל אמנם את הציון 5.5 בלבד נכתב כי ריגש הרבה יותר מבפעמים אחרות, טעה אבל לפחות ניסה וניסה לקחת אחריות במקומות בהם מסי לא היה. לגבי נקודות התורפה של הנבחרת, הייתה חוסר שביעות רצון מהשוער אסטבן אנדראדה שהיה יכול למנוע את השער של לואיס סוארס בכדור חופשי ונכתב בנוסף כי למוקדמות המונדיאל הנבחרת צריכה למצוא מגן ימני בדחיפות.


המאמן ליאונל סקלוני אמר לאחר המשחק: "הכי חשוב שיש לנו הרגשה שיש כאן נבחרת. באופן עקרוני גם אם לא היינו מצליחים להשוות היינו יכולים להיות מרוצים מאיך ששיחקנו כי פגשנו יריבה קשה. נתנו את התחושה שאנחנו יודעים לשחק נגד יריב קשה ובעבר אולי היינו נחותים במשחקים האלה. תקפנו נגד יריבה שיודעת להגיב היטב. עלינו לחשוב מה אפשר לתקן. דיברתי גם עם אנשים מהנבחרת היריבה, מוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה הם הקשים ביותר, יש לנו בסיס טוב. התוצאות שלנו טובות, ברמת המשחק אנחנו יכולים להשתפר. יש מי שעושה את ההבדל".


על המשחק עצמו: אני זה שביצעתי חילופים לא כל כך טובים. אקונה הסביר לי שיש לו פגיעה קלה. הוא היה יכול להמשיך אבל התחשבתי גם בקבוצה שלו. נתנו הזדמנות לילד מוכשר אחר. לא ביקשתי מאגוארו לשחק בכנף אלא להיות בין צד שמאל ובין המרכז. הם שחקנים כה אינטיליגנטים שהם מבינים מהיכן כדאי לתקוף".


שחקני נבחרת ארגנטינה. "יש כאן נבחרת" (דני מרון)


דיבאלה מרוצה ממה שקורה בנבחרתו ושלח עקיצה ליריבה: "הם הגיעו לשתי הזדמנויות וכבשו פעמיים. היינו טובים יותר בכל שלבי המשחק. שיחקנו נהדר, הכדור היה אצלנו וניסינו להתמודד עם ההגנה המתבצרת שלהם. הנבחרת משתפרת, גם בקופה אמריקה הגיע לנו יותר. אנחנו צומחים ממשחק למשחק, כקבוצה, ואנחנו נגיע בצורה מעולה לקראת תחילת מוקדמות המונדיאל". כשנשאל על התקרית של מסי ואדינסון קבאני אמר: "הדברים האלה נשארים במגרש".
 


סרחיו אגוארו, מי שכבש את שער השוויון הראשון של האלביסלסטה, סיכם: "היה משחק חם, כי אמנם כולנו חברים מאוד טובים, אבל על המגרש שוכחים את זה. אחרי המשחק נגד ברזיל זה היה משחק חיובי נוסף, עוד הכנה טובה לקראת המשימות הבאות. אנחנו מרוצים שהצלחנו לפחות להשוות מול נבחרת טובה כמו אורוגוואי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי