לא מחכים: כאלפיים אוהדי מכבי חיפה רכשו כרטיס לחדרה

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | דני מרון

ארד: "מנסים לעייף את היריבות במחצית הראשונה ולהתפוצץ בשנייה. הקהל תמיד מעביר לנו את העוצמות שלו". קצב מכירת הכרטיסים גבוה מהמצופה, כשבועיים למפגש באצטדיון בנתניה שעשוי להיות מלא

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יצאו אמש (חמישי) לחופשה בת חמישה ימים, כאשר הם יחזרו לאימונים רק ביום שלישי ללא שחקני הנבחרות השונות. הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי השלים אתמול תשעים דקות במדי נבחרת אוסטרליה בניצחון על ירדן.

הבלם עופרי ארד, המשמש כקפטן הנבחרת הצעירה שסיימה בתיקו מאופס מול נבחרת מונטנגרו באצטדיון סמי עופר. עוד לפני המשחק התראיין הבלם לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על התחושות שלו לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים: "ההרגשה הטובה ביותר בחיים היא לשחק מול 30 אלף צופים, ומי שלא היה במגרש לא יכול להבין זאת".

הבלם התייחס לפערים באיכויות של הירוקים בין המחצית הראשונה לשנייה: "בכל משחק אנחנו מנסים לעייף את היריבה במחצית הראשונה ומתפוצצים במחצית השנייה. אנחנו מחזקים אחד את השני בהפסקה ומנסים להוציא את המקסימום".

ארד.
ארד. "מנסים לעייף את היריבה, ומתפוצצים במחצית השנייה" (מאור אלקסלסי)

ארד כאמור יחזור לאימוני חיפה בשבוע הבא, ולאחר מכן תחל הקבוצה את ההכנות לקראת משחק הליגה הבא מול הפועל חדרה. בינתיים, נראה כי האוהדים הירוקים כבר לא יכולים לחכות למשחק – קצת יותר משבועיים לשריקת הפתיחה, מעל אלפיים אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק.

בשורות חדרה הקצו בשלב הראשוני כ-7,000 כרטיסים לאורחים, אבל כעת מקווים למלא את האצטדיון בנתניה. "אין קהל כמו הקהל של מכבי חיפה והוא תמיד מביא לנו את העוצמות שלו במיוחד במחצית השנייה" סיכם ארד לגבי הקהל שלו.

מעל אלפיים אוהדים הבטיחו את מקומם בנתניה (מאור אלקסלסי)
מעל אלפיים אוהדים הבטיחו את מקומם בנתניה (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי