שוב היא מחייכת: רונאלדיניו חוזר לברצלונה

רונאלדיניו
רונאלדיניו | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

הברזילאי הגיע למתחם האימונים של המועדון וכתב: "שוב אני בבית, תודה לאל, אשוחח עם הנשיא ונכריז על חדשות". יכהן כשגריר וינסה להביא את פלה ומראדונה למשחק ראווה. וגם: קומאן מתייחס לשמועות והתוכניות לינואר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לפני עלייתו המדהימה של ליאו מסי, לאוהדי ברצלונה היה מלך אחד: רונאלדיניו גאושו. שחקן ההתקפה הברזילאי, עם הכדורגל העוצר נשימה והחיוך על פניו, החזיר את המועדון לקדמת הבמה כשזכה עם בארסה בשתי אליפויות ספרד וכן בליגת האלופות. ב-2008 הוא עזב את המועדון. כעת, האוהדים יכולים לשמוח: רונאלדיניו הודיע על חזרתו למועדון, כנראה בתפקיד השגריר.


רונאלדיניו העלה פוסט ברשתות החבריות כשהוא נראה ליד מתחם האימונים בצוותא עם אחיו וכתב: "אני בבית, תודה לאל. תודה על כל האהבה והכבוד. תמיד יש כאן אנרגיה מדהימה. אפגש עם נשיא המועדון ובקרוב נכריז על החדשות". שחקני עבר במועדון כמו ג'וליאנו בלטי, אדמליסון ודקו הגיבו בהתלהבות. כבר בפברואר 2017 היה אמור להתרחש הקאמבק והקבוצה אף הודיעה "רונאלדיניו יהפוך לשגריר ונציג האוהדים באירועים שונים במהלך השנים הקרובות", אלא שתמיכתו בנשיא ברזיל ז'איר בולסונארו קיררה את היחסים בין הצדדים.


אגדת העבר יכהן כאמור כשגריר ויהיה חלק מפרויקט אגדות העבר, ייקח חלק במשחקי הידידות ויתרום לקידום הגלובליזציה של המותג של ברצלונה ברחבי העולם וגם ייקח חלק בפעילויות ואירועים שונים שייארגן המועדון. ההכרזה הרשמית מצד ברצלונה תגיע בקרוב.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Estou em casa!!! Obrigado meu Deus… Por tanto carinho e respeito, sempre uma energia incrível… Um encontro com o Presidente e em breve anunciamos novidades…

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on



"אחד השחקנים הגדולים והחשובים בהיסטוריה של המועדון חוזר", נכתב ב"ספורט" בהתלהבות. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב שאין תאריך ברור לתחילת עבודתו. זה יכול לקרות כבר בפגרה הקרובה או במרץ. בדיווח נכתב כי רונאלדיניו יקיים משחק ראווה בו גם אפילו ליאו מסי חברו ישחק לכמה דקות אם זה יתאפשר, ושהתכנון הוא להזמין אפילו את פלה ודייגו מראדונה לקאמפ נואו. יש למה לחכות.


עוד בברצלונה, רונאלד קומאן שנחשב לאחד המועמדים המובילים לאימון הקבוצה, התייחס לנושא: "זו אפשרות אבל רק אחרי יורו 2020. שיחות עם המועדון בימים אלה כשאני בנבחרת? בואו לא נדבר על זה בבקשה". בספרד מעריכים כי ברצלונה תשחרר שלושה שחקנים בחלון ההעברות ולא תצרף אחד אחד. מדובר באיבן ראקיטיץ' שהביע שוב את תסכולו, קרלס אלנייה והמגן הצעיר מוסא ווגה.


רונאלד קומאן. המאמן הבא? (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי