לוי: "לא עמדנו בקצב המשחק, יכול להיות שנביא חלוץ בינואר"

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

מאמן בית"ר ירושלים לאחר ההפסד המאכזב נגד מכבי חיפה: "אפשר להגיד שהם שלטו במשחק. נעשה את הבדיקות שלנו לקראת חלון ההעברות. אחרי השער שהבקענו הלכנו אחורה, למרות שלא נתתי הוראה כזו"

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, כשבכולם היא שמרה על רשת נקייה, בית"ר ירושלים הגיעה היום (ראשון) לאצטדיון סמי עופר במטרה להצהיר כוונות מול מכבי חיפה החזקה, אך איבדה יתרון יקר שהשיגה, הפסידה 3:1 מאכזב והתרחקה מעט מהצמרת.

המאמן רוני לוי סיפר בסיום: "התחושה רעה מאוד כרגע. תמיד אחרי הפסד זה רע. אם מנתחים עכשיו את המשחק, אפשר להגיד שהם שלטו. הגענו לשתי הזדמנויות טובות מאוד, ויכולנו להבקיע ולחזור. כשלא מנצלים את המצבים בבית של מכבי חיפה משלמים על זה".

משחק ההגנה: "לא מצא חן בעיניי. אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק, אבל דווקא אחרי השער שהבקענו הורדנו את הרגל מהגז והלכנו אחורה, למרות שלא נתתי הוראה כזאת. להיפך, יכולנו למצוא את מכבי חיפה חשופים במצבים רבים. עשינו מעט מאוד בהתקפה, וגם במעט הזה היינו חייבים להיות מדויקים יותר".

לוי.
לוי. "לא נתתי הוראה ללכת אחורה" (מאור אלקסלסי)

חלון ההעברות הקרוב: "יכול מאוד להיות שבחודש ינואר הקרוב יגיע חלוץ חדש לבית"ר ירושלים. כרגע, יש עוד זמן ואנחנו נשתמש במה שיש לנו. נעשה את הבדיקות שלנו לקראת חלון ההעברות ויכול להיות שנצטרף שחקן לחלק הקדמי".

חסרונו של קינדה: "אנחנו לא מחפשים תירוצים. ברור שקינדה הוא שחקן משמעותי, אבל היינו צריכים גם מישהו עם ניסיון, וזה היה ברור מאוד. לא עמדנו בקצב של מכבי חיפה היום".

הסגל: "הרכישות שעשו בבית"ר במהלך הקיץ היה טוב מאוד. קבוצה לא הופכת ביום אחד להיות מועמדת לכל התארים ולמקום באירופה. משחקים אצלנו הרבה מאוד צעירים וזה הסגל שלנו. גם אם לא הייתי רוצה, זה מה שיש לנו ואני לא מתלונן על זה".

שחקני בית
שחקני בית"ר מאוכזבים בסיום (מאור אלקסלסי)

דן איינבינדר הוסיף: "במשחקים כאלה, כששתי הקבוצות רוצות לנצח ורוצות לשים את הכדור ברשת, למרות שיכולנו להפוך, זה לא קרה. לפני המשחק לא התייחסנו לטבלה וכך גם עכשיו. יש שחקנים מאוד צעירים שהם עדיין שלומדים את המועדון, עשינו רצף של ארבעה ניצחונות קשים. יש לנו זמן לנוח עד הפגרה והמון שחקנים פצועים שיחזרו אלינו בהמשך".

בקבוצה מודאגים מפציעתו של ליוואי גארסיה, שנפגע בברכו בתוספת הזמן. הוא ייבדק בימים הקרובים.

עוד באותו נושא: רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי