ראמוס רשם נתון פסיכי, זידאן לא רוצה רכש

סרחיו ראמוס | Fran Santiago/Getty Images

בלם ריאל הפך ל-3 שכובש 17 עונות ברצף ב-2:3 על בטיס והדף את הטענות על השיפוט: "לפעמים ה-VAR עוזר לך ולפעמים לא". המאמן רמז שלא יגיע חיזוק, פלגריני זעם: "לשחק נגד ריאל והשופט זה יותר מדי". יוביץ' יושאל?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הרבה מזל היה אמש (שבת) לריאל מדריד. אלופת ספרד, שפתחה את העונה עם תיקו נגד ריאל סוסיאדד, כמעט איבדה נקודות גם נגד בטיס אתמול במסגרת המחזור השני של הליגה הספרדית, אך לבסוף הצליחה להשיג בשיניים ניצחון 2:3. הבלאנקוס ביצעו מהפך בזכות שער מנצח של סרחיו ראמוס בפנדל בדקה ה-82, והשיגו שלוש נקודות ראשונות לעונת 2020/21.

סיפור המשחק היה ה-VAR, ואפשר להתווכח האם לאמרסון, מגן בטיס, הגיע הכרטיס האדום שהוא קיבל בדקה ה-67, ואפשר להתווכח האם בכלל הגיע לריאל הפנדל שהכריע את המשחק אחרי נגיעת יד של מארק ברטרה. "שערוריית ה-VAR חזרה לעזור לריאל מדריד", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" המזוהה עם ברצלונה.

בואו נגיד שמאמן בטיס, מנואל פלגריני, לא כך אהב את החלטות השיפוט ואמר: "לשחק נגד ריאל מדריד, השופט, וה-VAR זה כנראה יותר מדי. אני בעד ה-VAR, אוהב אותו והוא מאוד חשוב, אבל לצערי לפעמים זה משחק נגדך".

מנואל פלגריני | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

סרחיו ראמוס, קפטן ריאל, הפך אתמול לשחקן השלישי בהיסטוריה של הליגה הספרדית שמבקיע 17 עונות ברציפות. נתון מדהים לבלם האגדי, שכן השניים שעשו זאת לפניו הם חלוצים ועשו זאת בעבר הרחוק – אגוסטין גאינצה (שיחק באתלטיק בילבאו בשנות ה-40 וה-50) וסנטיאנה (חלוץ ריאל בשנות ה-70 וה-80).

"אני בטוח שהיריב מרגיש פגוע, אבל השופט עושה כמיטב יכולתו ולעולם לא עושה בכוונה", אמר ראמוס לאחר המשחק על התחושות עמן יצאה בטיס מההתמודדות. "לפעמים ה-VAR פוגע בך ולפעמים עוזר. הייתה לנו מנטליות לחזור אחרי שהייתה לנו חצי שעה גרועה במחצית הראשונה. ידענו שאנחנו מסוגלים למחוק את הפיגור".

מאמן ריאל, זינדין זידאן, הצדיק את החלטות השיפוט: "יש שופט והוא בודק את הדברים. הוא האחראי, אני אף פעם לא מתעסק עם השופטים ואני גם לא הולך להתערב הפעם. מה שחשוב ביותר זה שנתנו הכל וניצחנו במגרש מסובך קבוצה טובה מאוד שניצחה בשני המשחקים הראשונים שלה. סבלנו, אבל אנחנו יכולים להיות מרוצים משלוש הנקודות". לבסוף, 'זיזו' רמז שלא יגיע רכש: "אני מרוצה מהסגל שיש לי, אנחנו מה שאנחנו וננסה לעשות עונה טובה".

זינדין זידאן | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

ומה לגבי לוקה יוביץ'? החלוץ המושמץ פתח במפתיע אתמול בהרכב בפעם השמינית בלבד מאז הצטרף לריאל מדריד. בכל הפעמים הללו, הסרבי לא הצליח לכבוש. בספרד מדווח כי הבלאנקוס רוצים להשאילו, אך הוא קיבל הבהרה מהמועדון שהדבר יקרה רק אם הוא עצמו ירצה בכך ושהוא יכול להישאר בסגל. עם זאת, במועדון רוצים שייצא להשאלה כדי לקבל הזדמנויות שלא יוכל לקבל בריאל העונה ושיתפתח.

לוקה יוביץ' | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי