בית הלחמי: "סמית' ג'וניור הוא מה שהיה חסר, הניצחון יתן אוויר"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב חש הקלה לאחר שקטע את רצף ההפסדים, על המצטיין בגן נר: "בדיוק מסוג השחקנים שהיינו צריכים". על מעמדו: "יודע שאם נמשיך כך, אני הבא בתור שיוחלף"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב שחררה אתמול (שלישי) אנחת רווחה גדולה לאחר הניצחון 68:85 על הפועל גלבוע/גליל, שהיה הראשון שלה העונה לאחר ארבעה הפסדים רצופים בליגה. האדומים ערכו שינויים בסגל בעקבות הפתיחה המאכזבת וכבר החליפו שלושה זרים, כאשר החיזוק האחרון שהגיע לפני מספר ימים, לנזל סמית' ג'וניור, הצטיין בגן נר עם 25 נקודות, שבעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים.


מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי התראיין היום ב-103FM ודיבר על ההקלה לאחר ניצחון הבכורה: "זה היה ערב מרגש מבחינתי. חזרתי למקום שהיה בית בשבילי ועזר לי להתפתח בכדורסל. אני חייב תודה גדולה לכל האנשים שם, לקהל, לבעלים וכל מי שליווה אותי בשנים האלה. הניצחון הזה היה מאוד חשוב לנו, סמלי שהוא הגיע דווקא באולמה של גלבוע, שהיא קבוצה חזקה. אני חושב שזה יתן לנו אוויר ואנחנו נהיה בסדר".


התצוגה של סמית' ג'וניור: "אני חושב שהוא מסוג השחקנים שהיינו צריכים, גארד קשוח וגדול, ששומר. אתמול הוא הצטיין דווקא בצד ההתקפי שלא נחשב לחוזק שלו, אבל בסך הכל מבחינת התכונות הוא בדיוק מה שהיה חסר לנו".



שחרר אנחת רווחה. אריאל בית הלחמי (עדי אבישי)


על ההיכרות עם השחקן, שעבר בהפועל אילת אשתקד: "כל שחקן מתנהל בצורה מסוימת בכל קבוצה. כשאתה שואל אנשים, כל אחד אומר משהו אחר. עד שהוא לא בא ואתה פוגש אותו בסיטואציה שלך, אתה לא יכול לדעת איך הוא יהיה. אתמול הוא הראה הרבה אופי, מנהיגות ובסך הכל נראה שהוא יעזור לנו מאוד".


התערערות המעמד שלו בעקבות הפתיחה הרעה: "בסך הכל אני עושה את מה שאני יודע ועשיתי כל החיים שלי, התחלנו באמת לא טוב וחלק מהשחקנים לא היו מספיק מחוברים ולמען האמת גם לא ברמה המצופה מהם. עשינו שינויים, אנחנו חיים בספורט מקצועני ואני מתאר לעצמי שאם נמשיך כך אני אהיה הבא בתור, אבל אני לא חושב על זה. אני מתעסק בלעשות את המקסימום. אני לא קורא, לא שומע ולא רואה מה שאומרים, זה לא מפריע לי ולא מגיע אליי".



"חשוב לי שהקהל יהיה מרוצה". אוהדי הפועל תל אביב (עדי אבישי)


הליגה שוויונית: "רוב הקבוצות עדיין לא מוכנות ועושות שינויים. אבל אני בא לאמן ולעשות את מה שאני יודע, לא מסתכל מסביב. חשוב לי להצליח, יש לנו קהל אדיר שברמה האישית חשוב לי שיהיה שמח עם מה שאנחנו עושים. גם כשהפסדנו, הוא המשיך לבוא אחרינו לכל מקום והמשיך לעודד, זה מאוד מרגש".


הציפיות הגבוהות: "הכל ידוע, אני לא בא להגיד שאני חי בכוכב אחר. אבל אני לא מתעסק עם זה, עברתי כמה דברים בחיים ולא התחלתי לאמן אתמול. אני חושב תמיד שהקבוצה שלי הכי טובה, התפקיד שלי להביא את הקבוצה למצות את הפוטנציאל שלה ואני מקווה שעם השינויים שעשינו אנחנו נשחק יותר טוב. ברור שהתחלנו את העונה רע מאוד וברור שהציפיות של כולם גבוהות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי