הבלם פדריקו ונאנסיו במו"מ עם מכבי ת"א, שפועלת לצרף גם חלוץ

פדריקו ונאסיו | Gualter Fatia/Getty Images

השחקנים היו שפופים בבית המלון לאחר ההפסד לזלצבורג וההדחה מהאלופות: "חלומות גדולים מתנפצים בשל טעויות קטנות". הפורטוגלי צפוי להצטרף, גם שחקן התקפה אמור לחזק את הסגל. קארצב הרשים וזכה לשבחים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נתנה אתמול (רביעי) את כל מה שיש נגד רד בול זלצבורג אך לא הצליחה לחולל סנסציה, נכנעה 3:1 באוסטריה ו-5:2 בסיכום שני המשחקים ותיאלץ להסתפק בשלב הבתים של הליגה האירופית. כבר מחר (שישי) תדע האלופה, שראויה למחמאות על המצב הלא פשוט בו הגיעה למשחק – ללא 11 שחקנים, חלקם הגדול בכירים, מיהן היריבות שלה בשלב הבא, כשתהיה חלק מקבוצת האיכות השלישית. המשחק הראשון ייערך ב-22 באוקטובר, ללא המאמן גאורגיוס דוניס שהורחק אתמול וישב ביציע.

כעת בשורות האלופה, שתנחת בישראל לפנות ערב, מצפים לרכש. פטריק ואן לוון וברק יצחקי אמורים להנחית בימים שנותרו עד לסגירת חלון ההעברות בלם וחלוץ שיוכלו לעזור לצהובים בליגה האירופית וכן בליגת העל כשתחזור. פדריקו ונאנסיו, הבלם הפורטוגלי בן ה-27 המשחק בגיימראייש הפורטוגלית, עשוי להצטרף וכן מתנהל משא ומתן עם חלוץ זר. הדד ליין לחתימה עבור המצטרפים החדשים הוא עד השישה באוקטובר.

בעקבות ההגעה לליגה האירופית, הצהובים זכו להכנסה כספית יפה בגובה 15 מיליון שקלים, אך פספסו סכום עתק בגובה 80 מיליון שקלים אשר היה נכנס לקופת המועדון לו היו מעפילים לליגת האלופות. לשחקנים היה עצוב לראות את שחקני היריבה חוגגים על כר הדשא את ההעפלה לליגת האלופות. מה שכן, האוסטרים הפגינו ג'נטלמניות וחלק גדול מהם החמיא לשחקני האלופה בסיום.

עדן קארצב | Adam Pretty/Getty Images

השחקנים היו שפופים בבית המלון. בסיום המשחק אמר גורם במועדון: "חלומות גדולים מתנפצים לעתים בשל טעויות קטנות". במועדון הפנימו את המצב ולא מחפשים תירוצים אבל התחושה היא שעם הרכב מלא (ללא מכת ההידבקות בקורונה שהביאה כאמור להיעדרם של 11 שחקנים), ועם שניים-שלושה שחקני רכש זרים – אפשר היה לחלוף על פני היריבה.

המאמן דוניס החמיא לשחקניו על המלחמה הרבה אך התאכזב מכך ששוב ביצעו שחקני הגנה עבירות ברחבה שהביאו לפנדלים קלים עבור האוסטרים. מתן בלטקסה עשה זאת גם במשחק הראשון וגם אתמול, שוב בדקה קריטית, מה שהוציא את הרוח מהמפרשים של שחקני מכבי.

בקבוצה תלו תקוות רבות בדן ביטון ששיחק נהדר מאז הצטרף לקבוצה וגם כבש שער גדול בישראל אך אתמול התקשה לבלוט ולא הזכיר את הופעתו משבוע שעבר. המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר שעקב אחריו התלהב דווקא מביצועים של עדן קארצב שכבש והיה הטוב בשורות הצהובים. האוסטרי ציין בפני עוזריו כי ייתכן וייקבל זימון לסגל הנבחרת שיפורסם מחר.

שחקני מכבי תל אביב. יסתפקו בליגה האירופית | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

חבריו של קארצב החמיאו לו בסיום ההתמודדות: "השער שלו והיכולת שהפגין במשחק כל כך חשוב במעמד מחייב – מראים שיש לו עתיד ורוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי