גיא לוזון ופ"ת בשלב הבא, עכו עפה ואשקלון עלתה בפנדלים

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

סיבוב ז': מוליכת הלאומית לא התקשתה עם 0:2 בחוץ על הפועל רמת גן, הקבוצה הצפונית סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי עם הפסד 2:0 ל-א.ס אשדוד מליגה א' וקבוצתו של מוטי איווניר עברה את מכבי יבנה מליגה א' בדו קרב

(גודל טקסט)

ללא קבוצתו ליגת העל ובלי הפועל פתח תקוה, הפועל קטמון, בני לוד והפועל עפולה שהעפילו אוטומטית ויצטרפו למשחקים בסיבוב ח' (ההגרלה תתקיים ביום חמישי), השלב הראשון בגביע המדינה יצא הערב (שלישי) לדרך עם לא פחות מ-13 משחקים, כאשר המשחק האחרון בסיבוב ז', שיפגיש את עירוני אשדוד ובני סכנין, ייערך ביום חמישי.

בנגלה המוקדמת, שכללה שישה מפגשים, לא נרשמו הפתעות גדולות. רמת השרון מהלאומית גברה 0:1 על עירוני קרית אתא בבכורה של המאמן ירון הוכנבוים, הפועל מרמורק העפילה עם 0:1 על מכבי צור שלום, עירוני שדרות גברה 1:2 על מכבי אחווה שעב, מ.ס טירה ו-ויאם עמאשה (צמד) עלו עם 1:2 על בני ממב"ע בה משחק אחיו, מכבי בני ריינה ניצחה 1:2 את עירוני נשר ומכבי קרית מלאכי השיגה את הכרטיס לאחר 2:3 על הפועל כאוכב בתום הארכה.

בנגלה המאוחרת, שכללה שבעה משחקים, קיבלנו הפתעה גדולה: א.ס אשדוד מליגה א' העיפה את הפועל עכו עם 0:2. במקביל, מכבי פ"ת העפילה עם 0:2 קל בחוץ נגד הפועל רמת גן, הפועל אום אל פאחם טיילה עם 0:4 על בית"ר רמת גן, עירוני ראשון לציון הביסה 0:3 את בית"ר' ת"א/בת ים והפועל נוף הגליל עלתה אחרי 0:4 על בית"ר כפ"ס.

הערב הסתיים עם דרמה גדולה בשני מגרשים: תחילה הייתה זו מ.ס כפר קאסם שניצחה 1:2 בחוץ את מכבי אחי נצרת הודות לנגיחה של ירדן כהן שבדקה ה-115 הכריעה את ההתמודדות לאחר 1:1 ב-90 דקות ובאשקלון כמעט נרשמה הפתעת ענק במשחק בין הפועל אשקלון למכבי יבנה מליגה א' דרום, כאשר 1:1 בתום 120 דקות הוביל את הצדדים לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה – שם עוזיאל פרדו (מושאל מבית"ר ירושלים) וציון צמח החמיצו מהנקודה הלבנה, אבל מור שקד בעט גבוה מעל השער וירדן סידי קבע 3:4 לאשקלון והעלה את מוטי איוניר וקבוצתו מהלאומית לסיבוב ח'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי