"וויליאמס הולך להיות מהטופ העולמי", נאתכו זכה למחמאות

ביברס נאתכו, חואן מאטה
ביברס נאתכו, חואן מאטה | Srdjan Stevanovic/Getty Images

סולשיאר החמיא לשחקנה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד והודה: "היינו צריכים להבקיע שער נוסף, נהיה חייבים ללמוד להכריע משחקים". התקשורת הסרבית על הישראלי: "חיפש כל הזמן את העומק", השדים האדומים קטעו רצף שלילי

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קטעה אתמול (חמישי) את אחד מהרצפים הרעים ביותר של המועדון. השדים האדומים גברו אמש 0:1 על פרטיזן בלגרד, במשחק שהפך לניצחון החוץ הראשון של הקבוצה מזה תשעה משחקים, או ליתר דיוק, מזה 232 ימים, אז הם גברו על פריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

כמו בכל העונה הנוכחית, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר לא הציגה כדורגל מבריק במיוחד, ורק שער מהנקודה הלבנה של אנתוני מרסיאל, שחזר מפציעה ממושכת, העניק לה את שלושת הנקודות בסרביה נגד ביברס נאתכו וקבוצתו. השחקן הבולט ביותר בהתמודדות מכיוונה של יונייטד היה ברנדון וויליאמס, המגן השמאלי בן ה-19.

"וויליאמס הוא בהחלט איש המשחק" הודה סולשיאר בסיום ההתמודדות. בכל פעם שהוא מקבל את ההזדמנות הוא נראה נדהר. לילד הזה אין פחד והוא אמיץ ממש כמו אריה. הוא כנראה הולך להיות חלק מהטופ העולמי של השחקנים".

וויליאמס.
וויליאמס. "הוא אמיץ כמו אריה. כנראה הוא יהיה בטופ העולמי" (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

על המשחק שהציגה קבוצתו אמר המנג'ר: "במשחקים מהסוג הזה, אנחנו חייבים להבקיע עוד שערים, כדי להשיג הכרעה מהירה. נהיה חייבים ללמוד להבקיע את השער שני ושלישי. אני חושב שהגענו למספיק מצבים טובים, אבל לא ידענו לנצל אותם".

מצידה של פרטיזן, נאתכו זכה לקרדיט מלא ממאמנו סאבו מילוסביץ' ושיחק בכל דקות המשחק. על קפטן נבחרת ישראל נכתב בתקשורת הסרבית: "היה השחקן הפעיל ביותר של פרטיזן במשחק ביחד עם זוראן טוסיץ. הוא כל הזמן חיפש להניע את הכדור קדימה ולייצר מצבי הבקעה, אך לצערו כמעט אף פעם לא היה לו למי למסור בהתקפה. ההגנה של מנצ'סטר יונייטד עשתה עבודה נהדרת".

חיפש תמיד את העומק. נאתכו מול מנצ'סטר יונייטד (Srdjan Stevanovic/Getty Images)
חיפש תמיד את העומק. נאתכו מול מנצ'סטר יונייטד (Srdjan Stevanovic/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי