חביב אוחיון שוחרר מבית החולים והחל בהליך שיקום בתל השומר

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

השוער הצעיר של הפועל חדרה עזב את אסף הרופא, ולאחר שיתחיל לבצע פעולות גופניות ראשונות רופאיו יוכלו לתת חוות דעת משמעותית לגבי פציעתו. הקבוצה תנסה להחתים שוער חדש לפני חלון ההעברות הקרוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה קיבלה חדשות טובות בגזרת חביב אוחיון. כזכור, השוער הצעיר נפצע בצורה חמורה בצווארו ועתיד חזרתו למגרשים נמצא בערפל כבד. אוחיון החל הבוקר (חמישי) את הליך השיקום הראשוני שלו, כאשר עזב את בית החולים אסף הרופא ועבר לתל השומר.

בסביבתו של השחקן מנסים לשמור אופטימיות, אך רופאיו עדיין לא יכולים להעריך את חומרת הפציעה ומקווים כי העובדה שהוא יתחיל במספר פעולות גופניות ראשונות, תאפשר לתת להם חוות דעת משמעותית לגביו.

בחדרה ממשיכים להתפלל לשלומו של השוער, אך במקביל מנסים גם לצרף שוער נוסף לקבוצה. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, הקבוצה תפנה באמצעות עורכי דינה להתאחדות לכדורגל ותבקש לקבל אישור מיוחד להחתים שוער תחת חוזה, עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר. קבוצתו של אורי גוטמן תטען כי מדובר במקרה טראגי, שאינו קשור לכדורגל.

אוחיון. החל בהליך השיקום לאחר הפציעה בצוואר (אודי ציטיאט)
אוחיון. החל בהליך השיקום לאחר הפציעה בצוואר (אודי ציטיאט)

בינתיים, המאמן ממשיך להכין את שחקניו למשחק הליגה הקרוב נגד סקציה נס ציונה, כשלמעט אליאל פרץ הפצוע, הסגל יהיה כשיר במלואו. פרץ עבר אתמול בדיקת MRI, ולפי אבחנה ראשונית נמצא שהוא סובל מקרע חלקי והוא ייעדר לפחות בשבועיים הקרובים. הקשר יעבור בקרוב בדיקה נוספת, אשר תכריע סופית את זמן ההיעדרות שלו. הבלמים וויסאם רבאח וג'ונתן סיסה התלוננו במהלך השבוע על פציעות וזכו למנוחה, אך במועדון מאמינים כי הם לא יפספסו את המשחק המתקרב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי