אחרי שמיה דגן תקפה את מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו התערב

מיה דגן ומאור בוזגלו | רפי דלויה

בעבר היא פתחה חזית מול אסי, וכעת הקומיקאית מתחה ביקורת על הקשר שלא אהב את טרנד המחאות נגד רה"מ: "תישארו בבית ושמרו על עצמכם בלי בלבולי מוח". דגן כתבה: "קצת חמלה לא תזיק" והאב לא נשאר חייב

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על אפיזודה בהקשר של השחקנית והקומיקאית מיה דגן, הייתה בחודש יוני האחרון, אז בשיא השידורים של "הישרדות VIP" היא הגיבה על דבריו של אסי בוזגלו שהתבטא לגבי שחקני כדורגל הומוסקסואליים. כזכור, דגן העלתה מספר צילומי מסך לסטורי שלה באינסטגרם בהם נראה בוזגלו בעת שדיבר על כך שאם היה איתו "גבר הומוסקסואל בחדר ההלבשה – הוא לא הכי היה מרגיש בנוח" וכתבה על כך: "אם שאלתם את עצמכם איך נראית הומופוביה. ככה", על גבי פניו של השורד האחרון. היום (שני) היא החליטה לפתוח חזית מול אחיו הצעיר, מאור בוזגלו, שזכה כצפוי להגנתו של אביו.

בימים מטורפים אלו בזמן הסגר, כאשר חלק מאזרחי מדינת ישראל נלחמים על זכותם הדמוקרטית להפגין, יש גם כאלו שהחליטו להוסיף לתמונת הפרופיל שלהם את המילה "לך", כשהיא מכוונת לראש הממשלה בנימין נתניהו. שלל סלבס הגיבו למחאות, חלקם בעד וחלקם נגד, וכשאחד הכוכבים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי הביע את דעתו בנושא, השחקנית בחרה למתוח עליו ביקורת נוקבת. מאור שיתף את 336 אלף העוקבים שלו ברשת כשכתב בסטורי שלו: "'לך'.. 'לכו'.. 'הלכנו'.. 'סע'.. 'סעו'..תישארו בבית ותשמרו על עצמכם במקום הטרנדים האלה והבלבולי מוח". בוזגלו הביע תמיכה בקמפיין של: "לשים מסיכה זה לא כזה אתגר בואו נשמור אחד על השני".

דגן החליטה לענות לכדורגלן, שיתפה את הפוסט שכתב והביעה דעה הפוכה לחלוטין: "מאור בוזגלו היקר, אני לא חושבת שמאות-אלפי האנשים מחוסרים העבודה שאיבדו את הכל – את הפרנסה שלהם, את האמון שלהם, ואת התקווה שלהם, שיוצאים לרחוב לצעוק את הצעקה שלהם כי אין להם כבר מה להפסיד יותר – הם טרנדים. הם לא דבר חולף, הם עובדה בשטח. אנשים שאכפת להם מהמדינה הזאת, שכל כך אוהבים אותה, והם בטח שלא 'מבלבלים את המוח'. ככה אנחנו שומרים על עצמנו, כשיוצאים לרחוב לצעוק. כי אף אחד לא שומר עלינו. אני חושבת שקצת תרבות דיבור וקצת חמלה לא יזיקו פה".

כוכב גולסטאר, דודו כהן מעפולה, דווקא הביע תמיכה בבוזגלו ובפוסט שלו ועל כן שיתף בעצמו וכתב: "תפסיקו לבלבל במוח ותשבו כבר בבתים שלכם. תפסיקו עם הטרנדים המיותרים והזולים האלו ותשמרו על עצמכם. בואו נתאחד ונחפש לעשות שלום. מספיק כבר עם כל הפרובוקציות המיותרות האלו, זה לא הזמן".

אלפי התגובות ברשת ברובן תמכו בבוזגלו והחליטו שהוא הצודק, ולא אהבו את העובדה שדגן מתחה עליו ביקורת. לדבריהם היא מנסה "לעשות פרובוקציה". אחת התגובות ירדה לסוף דעתו של הכדורגלן כאשר אחד העוקבים כתב: "מאמין שמחשבתו הייתה לצורך הנחיות ולמניעת התפשטות, ולא לגבי אלו שהפסידו את חייהם, רכושם ואת כספם! תודה מיה. ואהבת לרעך כמוך".

מי שכמובן יצא להגנת בנו הוא יעקב בוזגלו שכתב: "האמת? הפעם אני מגיב כי משעמם לי בבית ואין מה לעשות, בדיוק כמו שלך משעמם עם כל הטיקטוקים והפוסטים ואם כבר יש לך זמן, אז זה טוב לשחק בנדמה לי ולהיות דונלד טראמפ, ככה בשביל הכיף. כמובן שזו המלצה וכמובן שמועדים לשמחה וחג שמח לך ולכל עם ישראל".

מיה דגן מותחת ביקורת על הפוסט של בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם
תומכים באהבת חינם. מירן ומאור בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם
יעקב בוזגלו בפוסט |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי