3,000 אוהדי ב"ש יגיעו לבלומפילד, ז'וסואה ימשיך בהרכב

בן שהר, ז'וסואה
בן שהר, ז'וסואה | דני מרון

תכונה גדולה בקרב האוהדים לקראת המשחק נגד מכבי ת"א ביום שני, תערך הגרלה בין המנויים. הקשר הפורטוגלי שהרשים נגד ק"ש יקבל קרדיט, בקבוצה יודעים: יכול להוות אקס פקטור. סבג יחזור לאימונים מלאים השבוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר יומיים של חופש, הפועל באר שבע, מוליכת הטבלה, תחדש היום (שלישי) את אימוניה ותפתח בהכנות לקראת משחק העונה הראשון נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד ביום שני הקרוב.  מאמן הקבוצה, ברק בכר ועוזרו, גיא צרפתי, הגיעו אתמול לאשדוד למשחקה של מכבי תל אביב במטרה לעקוב מקרוב אחר הצהובים לקראת ההתמודדות בין הקבוצות.

גם אם לא יומרו זאת בפומבי, מבחינתם של אנשי באר שבע המשחק מול מכבי בבלומפילד מהווה הצהרות כוונות לקראת המשך העונה, בכל הנוגע לשאיפה של האדומים מהנגב להחזיר את תואר האליפות שאבד בעונה החולפת.

הקשר נאור סבג, שהוצא ברגע האחרון מהסגל לקראת המשחק הקודם מול קריית שמונה לאחר שחש כאבים בשריר הרגל, צפוי לחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע ולעמוד לרשותו של ברק בכר. כמו כן, היכולת הטובה והבישול המרהיב של הקשר הפורטוגלי, זוסואה במהלך הניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה, אמורה להקנות לו מקום בהרכב מול מכבי. בבאר שבע מאמינים כי הפורטוגלי יכול להוות אקס פקטור במשחק.


אוהדי הפועל באר שבע. בטירוף לקראת מכבי ת"א (דני מרון)

לצד ההכנות המקצועיות, בקרב אוהדי באר שבע ישנה תכונה רבה לקראת המשחק בבלומפילד. לאחר העונה המאכזבת שחוו בשנה שעברה, ישנה תחושה בקרב אוהדים רבים כי תואר האליפות שוב בהישג יד. באר שבע צפויה לקבל לקראת המשחק כ-3,000 כרטיסים ממכבי, אולם הביקוש צפוי להיות גבוה הרבה יותר. כ-600 מאוהדי הקבוצה, שרכשו בתחילת העונה מנוי חוץ, הבטיחו לעצמם כניסה למשחק. שאר הכרטיסים ימכרו לאחר הגרלה שתערך בין בעלי המנויים, כאשר לא מן הנמנע כי נראה תופעות של שוק שחור שעשוי להתפתח ברשתות החברתיות בכל הנוגע לרכישת כרטיסים לקראת המשחק, לאור הביקוש הגדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי