מארוטה: "לא נביא מחליף לסאנצ'ס", פיולי: "נלמד מזה"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Emilio Andreoli/Getty Images

המנהל המקצועי של אינטר הכריז: "מאמינים שצ'יליאני יחזור תוך חודשיים, התקפה מגוונת". לאוטרו מרטינס לאחר הניצחון על ססואלו: "אני ולוקאקו משתפרים יחד". אכזבה במילאן, המאמן שערך בכורה: "רצינו מאוד לנצח"

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)
בעוד יומיים תפגוש אינטר את בורוסיה דורטמונד במשחק קריטי עבורה להמשך הדרך בליגת האלופות. הקבוצה של אנטוניו קונטה תגיע למשחק במצב רוח מרומם לאחר הניצחון 3:4 על ססואלו אתמול (ראשון), משחק בו ההתקפה עבדה היטב וההגנה קצת פחות. "קונטה נהנה מיום מרהיב של החלוצים ושמר על קשר עם הפסגה אבל הסיום גרם לו לאבד סבלנות" נכתב ב"קוריירה דלה ספורט"


רומלו לוקאקו שכבש צמד הגיע לחמישה שערי ליגה, ארבעה מתוכם בחוץ. בכך הוא היה הראשון שעשה זאת מאז דייגו מיליטו שרשם רקורד כזה בנובמבר 2009. החלוץ אמר לאחר המשחק: "עשינו הכל כמו שצריך במחצית הראשונה. כשהובלנו 1:3 ואז 1:4 היינו חייבים לגמור את המשחק. אנחנו חייבים להגן בצורה טובה יותר. הדבר החיובי הוא שלוש הנקודות. אני מנסה לעזור לקבוצה לאורך כל המשחק ושמח שכבשתי וניצחנו". על כך שחגג עם המאמן: "כשאני כובש אני רוצה לחגוג עם כולם. אני ממוקד בעבודה".


לאוטרו מרטינס רשם גם הוא ערב מוצלח כשכבש צמד ראשון במדי אינטר. החלוץ חגג עם הקדשה מיוחדת ביום האם בארגנטינה. מרטינס אמר: "ידענו שססואלו היא קבוצה טובה עם הכדור. חבל שעשינו טעויות בחוד. אני ורומלו עובדים קשה כל השבוע וממשיכים להשתפר. ההבנה שלנו הופכת לטובה מרגע לרגע".



לאוטרו מרטינס חוגג צמד (Emilio Andreoli/Getty Images)
 


בפה מארוטה, מנהל המקצועי של הנראזורי, הודיע שהקבוצה לא תחפש מחליף לאלכסיס סאנצ'ס שייעדר בחודשים הקרובים. "היינו מאושרים יותר ללא הפציעה שלו אבל אנחנו משוכנעים שהוא יחזור תוך חודשיים. יש לנו סגל מאוד תחרותי וגם ההתקפה שלנו מגוונת".


ובצד השני של העיר, המאמן סטפנו פיולי שחגג את יום הולדתו ה-54, רשם הופעת בכורה מאכזבת על הקווים כשמילאן סיימה רק בתיקו 2:2 נגד העולה החדשה לצ'ה בסן סירו. המחליף קשישטוף פיונטק כבר כבש שער שדה ראשון העונה (ושלישי בסה"כ) והרוסונרי הריחו את הניצחון אלא שהמארחת ספגה שער שוויון בתוספת הזמן. גם העובדה ששני שערי הזכות הגיעו ממשחק פתוח, כמו כל שבעת המשחקים הקודמים גם יחד – לא שיפרו את מצב הרוח. "התרופה של פיולי לא הספיקה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", "מילאן אמיצה וחופשית ספגה פעמיים מלצ'ה התכליתית, הדרך לפסגה ארוכה".



פיולי אמר לאחר המשחק: "חבל, היינו טובים, רצינו מאוד את הניצחון אבל עשינו טעויות. ראיתי כמה מהלכים טובים, קצת איכות ורוח, אבל אם אתה לא סוגר את המשחק אתה עלול לסבול מסוף מגעיל. כששאלו אותי איזה קבוצה מצאתי, אמרתי שיש קבוצה טובה. השחקנים מודעים ליוקרה של החולצה הזו ואנחנו ננתח בקפידה את היכולת שלהם. רצנו אחרי הכדור ולא שמנו עין על שחקנים אחרים. אחרי מספר אימונים מצומצם ראיתי דברים טובים. אני מקווה שנלמד מהטעויות האלה. רפאל לאו ופיונטק ביחד? הם יכולים לשחק ביחד כשהקבוצה תהיה מאוזנת.



סטפנו פיולי. לא הצליח לנצח בבכורה במילאן ( MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מילאן נותרה במקום ה-12 המאכזב בטבלה. במחזור הבא (יום ראשון) יצאו הרוסונרי למשחק חוץ קשה נגד רומא באולימפיקו. באיטליה ציינו מקום לאופטימיות – גם בעונת 2012/13 הרוסונרי פתחו בצורה מאכזבת עם 10 נקודות בלבד משמונת המחזורים הראשונים ולמרות זאת הצליחו לסיים במקום השלישי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי