אכזבה באשדוד: "כמו בשנים האחרונות, רדפנו אחרי היריבה"

רוני אוואט
רוני אוואט | מאור אלקסלסי

בעיר הנמל קיבלו בצורה קשה את הפסד הבכורה העונה, נגד קריית שמונה: "היינו אמורים להיות במקום אחר בטבלה. מדברים על פלייאוף עליון ותקועים בפלייאוף התחתון". צוות האימון מאוכזב מבריהון, גוזלן ויחזקאל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במ.ס אשדוד לאחר שהקבוצה רשמה אתמול (שני) את הפסדה הראשון העונה, כשנכנעה 2:0 להפועל קריית שמונה בחוץ, במה שהיה ניצחונם הראשון של הצפוניים. "הקבוצה עברה בקיץ מהפך מקצועי עמוק והיינו אמורים להיות עכשיו במקום אחר בטבלה", אמר גורם באשדוד, "בכל המשחקים אנחנו רודפים אחרי היריבה בתוצאה וזה נמשך נגד קריית שמונה, כמו בכל השנים האחרונות. מדברים על פלייאוף עליון ותקועים בפלייאוף התחתון".

שחקנים באשדוד טוענים כי הם עובדים קשה באימונים וכשמגיעים למשחק הדברים משתבשים והקבוצה נופלת בפעולות הקטנות. משחק ההגנה אינו יציב, ואילו הקו הקדמי אינו מחובר מספיק כדי להבקיע שערים בפעולות כדורגל פשוטות. לצוות האימון ברור כי הבעיה הינה בהגנה לא מתואמת, דרך קישור לוחם אך חסר יצירתיות ועד חלק קדמי שבו השחקנים לא משתפים פעולה.

הצוות, בראשות המאמן רוני אוואט ועוזרו משה אוחיון, אינו מוצא את האיזון הנכון ומאוכזב מהשחקנים שאינם מצליחים לעשות את השינוי במגרש. שחקנים כמו יעקב בריהון, שובל גוזלן ושגיב יחזקאל מנסים להציל את המולדת בפעולות אישיות לא מוצלחות. הכרטיס האדום שספג גיל כהן בשלב מוקדם של המשחק, אילץ את אוואט להחליף במחצית את גוזלן המאוכזב.

יאקוב סילבסטר. הגיע לא מוכן לאשדוד (מאור אלקסלסי)
יאקוב סילבסטר. הגיע לא מוכן לאשדוד (מאור אלקסלסי)

אוואט אמר לאחר המשחק: "אני לא מחפש סיבות או תירוצים להפסד כי פשוט לא שיחקנו טוב, זה היה משחק מאוד מהוסס שלנו. הייתה הכנה טובה, אבל שוב היינו צריכים לרדוף אחרי היריבה בעקבות השער המהיר וההרחקה של שחקן שלנו. לא עזבנו את המשחק, גרמנו להרחקת שני שחקנים מקריית שמונה מפעולות כדורגל. אנחנו רוצים לתקן את המצב כבר במשחק הבא".

על חלוץ הרכש יאקוב סילבסטר אמר המאמן: " יאקוב לא הגיע מוכן לקבוצה, אחרי שלא התאמן מספר חודשים. אנחנו רוצים לשלב אותו בהדרגתיות ובשבועיים שיש לנו עד למשחק הבא, בגלל הפגרה, הוא יהיה יותר מוכן והוא יתחיל לשחק הרבה יותר".

במחזור הבא, אשדוד תארח באצטדיון הי"א את האלופה מכבי תל אביב, שאמורה להביא איתה 5,000 אוהדים לעיר הנמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי