דיווח: גאטוסו יחזור לאמן את מילאן אם ג'יאמפאולו יפוטר

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | AFP

ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שהשם הבכיר להחליף את מאמן הרוסונרי, שניצח איתה משחק אחד בלבד העונה, הוא לא אחר מאשר המאמן שנכשל בעונה שעברה. המכשול: גם מאלדיני צריך לעזוב על מנת שהאקס יגיע

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן תפגוש הערב (שבת) את גנואה במסגרת המחזור השביעי של הסרייה A, עם מטרה אחת בראש של כולם: לעצור את שטף ההפסדים ולחזור לצמרת. הרוסונרי נמצאים במקום ה-16 בטבלה והפסידו בשלושת המחזורים האחרונים, מה שמערער מאוד את מעמדו של המאמן מרקו ג'יאמפאולו. למעשה, הפסד לקבוצת התחתית יביא ככל הנראה לסיום תפקידו של ג'יאמפאולו במועדון אחרי פחות מארבעה חודשים.

באיטליה כבר יודעים מי יהיה המאמן הבא: על פי "קוריירה דלו ספורט", המועמד המוביל להחליף את ג'יאמפאולו הוא לא אחר מאשר קודמו בתפקיד ג'נארו גאטוסו. המאמן הידוע בשל הפה הגדול שלו סיים את תפקידו במילאן בסיום העונה שעברה, לאחר שלא הצליח לקחת את הקבוצה למקום המוביל ליגת האלופות.

ועדיין, יש תנאי אחד שבלעדיו גאטוסו לא יחזור למילאן: על פי הדיווח, המאמן עדיין מסוכסך עם פאולו מאלדיני, כיום המנהל הטכני ולשעבר הסמל הגדול – שאף שיתף פעולה עם גאטוסו כשחקן. גם מעמדו של מאלדיני על הפרק, כך שאם הוא יעזוב יחד עם ג'יאמפולו, בהחלט ייתכן שגאטוזו יחזור לקווים של הקבוצה ממילאנו.

מאלדיני. לא בטוח שימשיך בקבוצה בה הפך לסמל (Enrico Locci/Getty Images)
מאלדיני. לא בטוח שימשיך בקבוצה בה הפך לסמל (Enrico Locci/Getty Images)

מועמדים נוספים שהוזכרו לתפקיד מאמן מילאן הם רודי גרסיה, קלאודיו ראניירי, אנדריי שבצ'נקו וארסן ונגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי