יואב כץ התמוגג: "בארבע מילים – מהראן לאלה הוא אגדה"

מהראן לאלה, חיים סילבס
מהראן לאלה, חיים סילבס | אודי ציטיאט

למרות השמטת היתרון, בעלי הפועל חיפה הביע שביעות רצון מהמשחק וגם שיבח את החלוץ הוותיק שחזר לכבוש לאחר השעיה ארוכה. במועדון צידדו בהחלטה של סילבס להדיח מהסגל את בן בסט

(גודל טקסט)

למרות התיקו 1:1 אתמול (שבת), בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון מהמשחק נגד מ.ס. אשדוד. בחיפה החמיאו לשחקנים על היכולת, בעיקר במחצית הראשונה, כאשר החלוץ מהראן לאלה, שכבש שער ליגה ראשון לאחר שנתיים בהם היה מושעה בשל חומרים אסורים, זכה למירב המחמאות.

הבעלים יואב כץ נותר ללא מילים: "אגיד זאת בארבע מילים – מהראן לאלה הוא אגדה. הוא היה מצוין, אני מקווה שהוא ימשיך להיות ככה גם במשחקים הבאים וששחקנים אחרים יחזרו לכושר טוב לצידו". הבעלים התייחס גם למשחק עצמו: "התאכזבתי שלא ניצחנו, אבל היו לנו מספר כדורים שהלכו לקורה ולמשקוף. אני חושב שהמחצית הראשונה שלנו במשחק הזה הייתה הטובה ביותר שלנו העונה. נצטרך ללמוד מהטעויות ולנצח בשבוע הבא את הפועל באר שבע".

מעבר לכך, במועדון ביקרו את החלק האחורי בגלל ספיגת השער. "אם אנחנו רוצים להיות העונה בפלייאוף העליון, אסור לנו לעשות טעויות כאלה", אמרו בחיפה.

לאלה.
לאלה. "מקווה ששחקנים אחרים יחזרו לכושר לצידו" (אודי ציטיאט)

עוד זכה למחמאות המאמן חיים סילבס, שנאלץ להסתדר עם מספר חיסורים – ביניהם הקשר גילי ורמוט, שסבל מחום גבוה וכלל לא הגיע למשחק. גם החלוץ עדן בן בסט נותר מחוץ לסגל על פי החלטתו של סילבס, לאחר ההתפרצות שלו במחצית המשחק נגד הפועל חדרה בשבוע שעבר. כץ התייחס להחלטה של המאמן והבהיר: "הוא המאמן וזאת הייתה ההחלטה רק שלו. אני תומך בכל ההחלטות של המאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי