גווארדיולה הגן על אגוארו: "תחפשו בעיות במקומות אחרים"

הממלכה סערה בעקבות נגיעתו של החלוץ הארגנטינאי בקוונית במהלך ה-0:1 של מנצ'סטר סיטי על ארסנל ואף היו כאלה שקראו להרחיקו, אך המנג'ר טען: "זה לא המקרה". וגם: הביקורות על היכולת וההשוואה לליברפול

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי אמנם שוב לא הבריקה, אבל אתמול (שבת) היא לא רק שבה למסלול הניצחונות אחרי שתי מעידות רצופות בליגה, אלא גם עשתה זאת על חשבון ארסנל. סרחיו אגוארו חזר להרכב והשלים דקות ראשונות אחרי חודשים ארוכים, אבל היה זה שוב ראחים סטרלינג שהיה במקום הנכון כדי לקבוע 0:1 ולהעניק לפפ גווארדיולה שלוש נקודות על עוזרו הקודם, מיקל ארטטה.

זה היה ניצחון שביעי ברציפות של מנצ'סטר סיטי על ארסנל במסגרת הליגה, אבל נזכיר כי במפגש האחרון בין השתיים, רק לפני כשלושה חודשים, הייתה זו ארסנל שיצאה עם ידה על העליונה וניצחה בחצי גמר הגביע האנגלי, בדרך לזכייה.

אגוארו רשם 65 דקות בבכורה המחודשת שלו אחרי פציעה במיניסקוס, ניתוח ושיקום ממושך, אבל מאז שריקת סיום בממלכה לא עוסקים ביכולתו של החלוץ הארגנטינאי, אלא דווקא ביד שהניח על הקוונית סיאן מאסי-אליס.

צפו: אגוארו צריך להיענש על כך?

ברשתות החברתיות וגם אנשי התקשורת בממלכה תהו כיצד הרשה לעצמו החלוץ להניח יד על אחת מצוות השיפוט במשחק, בעיקר העלו את השאלה האם לא היה מקבל לפחות כרטיס אם היה עושה זאת לשופט ולא לשופטת והיו גם מי שקראו להשעות את 'קון'. גווארדיולה פחות התרשם מכך.

"סרחיו הוא אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי בכל חיי. בחייכם חברים. תחפשו בעיות במקומות אחרים, זה לא המקרה", הצהיר גווראדיולה מיד לאחר שניצח את משחקו ה-500 בקריירת האימון.

סרחיו אגוארו
אגוארו. פפ יצא להגנתו | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

על הכושר בו נמצאת קבוצתו, שכנראה גם בשבוע הבא נגד ווסטהאם וגם ביום רביעי בליגת האלופות נגד פורטו תחסר את הכוכב הגדול שלה, קווין דה בריינה שהצטרף לגבריאל ז'סוס ברשימת הפצועים, אמר המאמן: "אנחנו לא עשינו הכנה לעונה. לליברפול ולארסנל היו שלושה שבועות של הכנה, אנחנו התחלנו באיחור, סבלנו מפציעות וגם מקורונה. זה היה חשוב לנצח במצב הקיים, כי גם איימריק לאפורט ובנג'מין מנדי שוב פצועים. כרגע אנחנו לא במצב להתחרות ברמה הכי גבוהה, אבל עשינו את זה וניצחנו".

גווארדיולה ביצע הקיץ מהפכה במרכז ההגנה שלו כשרכש את רובן דיאס מבנפיקה ואת ניית'ן אקה מבורנמות', שניים ששיתפו אמש פעולה לאור פציעת לאפורט. גווארדיולה ניסה לצנן את ההתלהבות ואמר על הפורטוגלי: "זו תהיה טעות גדולה כבר עכשיו להשוות בין רובן לווינסנט קומפני. וינסנט הוא שחקן מיוחד ורובן מאוד צעיר, רק בן 23. יש לו אופי של מנהיג והוא יעשה זאת בעתיד, אנחנו מאוד מאושרים שהוא איתנו".

רובן דיאס, ניית'ן אקה
מרכז ההגנה החדש של גווארדיולה. דיאס ואקה | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי