סילבס יעלה במערך של שלושה בלמים, לאלה יפתח במקום בן בסט

מהראן לאלה
מהראן לאלה | מאור אלקסלסי

החלוץ שהתנצל וחזר לאימונים צפוי לאבד את מקומו בהרכב של הפועל חיפה נגד אשדוד (שבת 17:45, ישיר בספורט4). טאפוקו בספק, התלבטות בין ורמוט לזמיר. קפילוטו: "אני רוצה להיות בנבחרת ישראל"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עבר על הפועל חיפה. זה התחיל עם ההפסד להפועל חדרה, המשיך עם עבירת משמעת של עדן בן בסט והסתיים בעימות בין מאמן נערים למנכ"ל המועדון. למרות השבוע הסוער, בקבוצה רוצים להשאיר את כל הבעיות מאחור ובטוחים כי ניצחון במשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד (שבת 17:45, ישיר בספורט4) ישכיח הכל.

המאמן חיים סילבס צפוי לחזור לשיטת שלושת הבלמים כאשר אלי בלילתי ישוב להרכב בעמדת המגן השמאלי. הקשר קווין טאפוקו עדיין בספק ואם לא יהיה כשיר, פרנסיסקו ג'וניור יפתח במקומו. בחוד מהראן לאלה צפוי לפתוח בהרכב וההתלבטות של סילבס בחלק הקדמי היא בין נס זמיר לגילי ורמוט.

ניסו קפילוטו, העוגן המרכזי בהגנת הקבוצה התייחס להפסד האחרון: "אנחנו לא מתרגשים מהמשחק מול חדרה. בכדורגל שלנו אחרי ניצחון מדברים על ריצה לאליפות ואחרי הפסד כואבים ובוכים. אשדוד קבוצה טובה עם מגרש ביתי קשה, אני שיחקתי שם ויודע כמה זה משמעותי. בעיניי אין הרבה הבדלים בין קבוצות בליגה ולכן אין פייבוריטית. אנחנו נבוא עם רצון לנצח את המשחק".

ניסו קפילוטו. לא מתרגש מההפסד לחדרה (מאור אלקסלסי)
ניסו קפילוטו. לא מתרגש מההפסד לחדרה (מאור אלקסלסי)

זימון אפשרי לנבחרת ישראל: "אני רוצה להיות בנבחרת ועובד קשה כדי להיות טוב ביחד עם הקבוצה. אם הפועל חיפה תצליח אז יחשבו בנבחרת לגביי או לגבי שחקנים נוספים מהמועדון".

המשך העונה והחיבור עם בן והבה: "אי אפשר לנצח כל העונה ואנחנו עדיין לא ברצלונה או ריאל מדריד, שגם לא מנצחות את כל המשחקים. אנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי להצליח. היה לי חיבור נהדר עם תמאש ויש לי חיבור מצוין עם והבה אבל אני לא עושה השוואות".

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, פרנסיקו ג'וניור (קווין טאפוקו), לירן סרדל, גידי קניוק, גילי ורמוט (נס זמיר), מהראן לאלה.

מהראן לאלה. צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה (מאור אלקסלסי)
מהראן לאלה. צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי