ושוב איתכם: ברצאלי הצטרף לצוות המקצועי של יובנטוס

אנדראה ברצאלי
אנדראה ברצאלי | Gettyimages

הבלם האגדי של אלופת איטליה, שפרש בסוף העונה שעברה ממשחק פעיל, החל לשמש כאחד מאנשי הצוות המקצועי של המאמן מאוריציו סארי

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
בלם העבר האגדי של יובנטוס אנדראה ברצאלי, שפרש בסוף העונה שעברה, חזר למועדון והצטרף היום (רביעי) לצוות המקצועי של המאמן מאוריציו סארי.


האיטלקי שיחק במדי אלופת איטליה במשך תשע שנים בהן זכה בשמונה אליפויות, ארבעה גביעי סופר קאפ אירופי וארבעה גביעי איטליה. הוא הצטרף לקבוצה בינואר 2011 ונחשב כסמל עבור יושבי האליאנץ ארינה בטורינו. בנוסף, הוא היחיד שזכה במספר כזה של אליפויות רצופות ביחד עם ג'אורג'יו קייליני. יחד איתו ועם לאונרדו בונוצ'י, השלושה נחשבו בעיני רבים לקו ההגנה הטוב בעולם.


ב-19 במאי 2019, נפרדו אוהדי יובנטוס מהשחקן בן ה-38, כשהוצג מול אצטדיון מלא על ידי הנשיא אנדראה אניילי. קריירת המשחק של ברצאלי ידועה בשלל הישגים ובאופי והמנהיגות שהפגין על כר הדשא. בנוסף לתארים הקבוצתיים, הוא זכה להניף עם נבחרת איטליה את גביע העולם במונדיאל 2006.


הוא ערך 281 הופעות בקבוצה, בהן כבש שני שערים. כעת הוא יחזור לחיקו של מאמן הקבוצה מאוריציו סארי והפעם באופן קבוע על הספסל בשולי במגרש. הבלם האיטלקי החל את הקריירה בקבוצת רונדינלה קאלציו מפירנצה ועבר בין היתר באסקולי, קייבו ורונה, פאלרמו ו-וולפסבורג, עד שהגיע ליובנטוס בעונת 2011 והשאר משם הינו היסטוריה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי