בלעדי: המתווה עליו חתם אוהד בית"ר תמורת סילוק התביעה

משה חוגג, גיא ישראלי
משה חוגג, גיא ישראלי | אודי ציטיאט

בית"ר זימנה לפגישה את שאר האוהדים הנתבעים, מסתמן: מדובר על הסדר פשרה, הכולל מספר סעיפים בהם סכום הפיצוי, נוסח ההתנצלות והסכמה לפרסום ההתנצלות ברשתות. גם סכום הפיצוי נקבע מראש. המתווה לפניכם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג אמנם הגיעה להסדר עם ראשי לה פמיליה בנוגע להסרת התביעות תמורת התנצלות, אבל בהנהלת הקבוצה עדיין לא סיימו לעסוק בנושא. בימים הקרובים, כך הודיעה ההנהלה לאוהדים שנתבעו, נזמן אתכם לשיחות במהלכן ננסה להגיע להסדר בו תפצו את המועדון ובתמורה לכך נסיר את התביעות נגדכם. הפיצוי המוסכם, שנחשף בספורט1, נע סביב עשרת אלפים שקל לאוהד.


אלא שכעת נחשף גם המתווה לקראת הפשרה מול האוהדים. מדובר בהסכם שהכין המועדון, באמצעות עורך הדין רונן מוזסון, בו תנוסח התנצלות באורח של כמה שורות תוך התחייבות למתן פיצוי כספי עבור שימושים שונים. "הצדדים מודיעים לבית המשפט הנכבד כי הגיעו לידי הסכם פשרה… בית המשפט מתבקש להורות על החזר אגרה בהתאם לתקנות", נכתב בתחילת ההודעה על הסכם הפשרה ובקשה למתן פסק דין. במסגרת הפשרה עצמה, יתחייבו האוהדים להעביר סך של כעשרת אלפים שקלים תוך 14 יום ובנוסף התנצלות שתנוסח על ידי עורכי הדין תוך 48 שעות מחתימת ההסכם. הנוסח עבור כל אחד מהאוהדים יהיה שונה.


כך למשל, בהסכם של המועדון מול האוהד רפי סרוסי, שנחתם על ידי עורכי הדין של שני הצדדים והגיע לידי האתר, כתבה בית"ר ירושלים, בהסכמתו כמובן, את נוסח ההתנצלות. "פרסמתי באחת מקבוצות הוואטסאפ של אוהדי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, הקלטה פוגענית הכוללת איומים כלפי השחקן וכלפי בעל המועדון, מר משה חוגג", לשון ההודעה. "אני מתחרט ומתנצל בפני המועדון ובפני מר משה חוגג על הדברים שאמרתי בהקלטה ואני מתנגד נחרצות לגזענות, לאלימות ולאיומים במסגרת ענף הכדורגל ובכלל. להתנהגות מעין זו אין מקום ואיני מתכוון לפעול בצורה זו פעם נוספת. בהצלחה לשחקן עלי מוחמד ולמועדון". כמו כן, הנתבע יחתום על הסכמה לפרסום תגובה זו באתר האינטרנט של המועדון וביתר הרשתות החברתיות בהן מנהל המועדון עמוד בית. גם שאר האוהדים יתחייבו, כאמור, לפרסם גינוי לנושא הגזענות, לאלימות ולאיומים בכל מגרשי הכדורגל.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי