לה פמיליה הודיעו: "החלטנו לפתוח דף חדש עם משה חוגג"

משה חוגג
משה חוגג | עדי אבישי

נציגי ארגון האוהדים קיימו ישיבה לילית עם בעלי בית"ר ירושלים וציינו: אין התגדות לשחקן ערבי. המועדון יסיר את התביעות בתמורה לפיצוי כספי, הליך התביעה נגד האוהדים שאיימו על משפחתו של חוגג יימשך

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים, "לה פמיליה", הודיע הבוקר (שלישי) כי לאחר תקופה ארוכה של מתיחות הוא הגיע -שוב- להבנות עם משה חוגג. לאחר ישיבה לילית עם בעלי בית"ר ירושלים, הארגון החליט לשוב לעודד ולפתוח דף חדש עם הבעלים.



"אחרי תקופה ארוכה של מתיחות בינינו לבין הבעלים משה חוגג, החלטנו לפתוח דף חדש. לאחר ישיבה לילית, התנצלנו והגענו להבנות למען מטרה אחת ברורה וזאת ביתר ירושלים", נמסר מהארגון. "למען הסר ספק, אנחנו מעריכים את תרומתו של חוגג למועדון. המטרה העיקרית היא להגיע ליציעים כדי לעודד ולהטריף ללא גזענות וללא שום פגיעה במועדון ביתר ירושלים. אנו מגנים בכל תוקף את האירועים שקרו בתקופה האחרונה בכלל ובמוצאי שבת בפרט ומבטיחים שאירועים מסוג זה לא יקרו שנית".


עוד הוחלט כי המועדון יסיר את התביעות שהוגשו נגד אוהדים וייפתח דף חדש בתמורה לפיצוי מכובד שייתרם למען מטרה ראויה. גורם שנכח בשיחה אף סיפר לאחריה כי בהתאם להצהרות של לה פמיליה במסיבת העיתונאים שהתקיימה לפני מספר שבועות, הארגון הבהיר לחוגג כי לא ימנע הגעת שחקן ממוצא ערבי לבירה. הערב יגיע הארגון לגמר גביע הטוטו כדי לעודד את הקבוצה. חוגג אמור לאפשר כעת לאוהדים למכור מוצרי עידוד מחוץ לאצטדיון.





יש לציין כי חוגג החליט לא להסיר את התביעה נגד האוהדים שקיללו ואיימו עליו לכאורה אחרי המשחק מול קריית שמונה, כשישב עם אשתו במסעדה. גורם בבית"ר אמר: "במקרה הזה נחצה קו אדום שאסור שייחצה. התביעה וההליך מול אותם אוהדים יימשכו כרגיל".


כזכור, אתמול אישרה בית"ר ירושלים את הפרסום בספורט1, לפיו היא החליטה להגיע להסכם פשרה עם האוהד שתבעה בגין דברים שהשמיע לכאורה כלפי עלי מוחמד. במועדון אישרו כי האוהד ישלם 10,000 ש"ח וזו תסיר את התביעה בגובה מיליון שקלים. כעת מתברר כי האוהד רפי סרוסי אסף את הכספים באמצעות מגבית. מי שהיה אחראי על התיווך הוא שחקן העבר רונן פייגנבוים. כעת, בית"ר מגיעה לפשרה גם עם הארגון שיתרום כספים בתמורה לסיום הסכסוך.



סוף למתיחות? אוהדי בית 

סוף למתיחות? אוהדי בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי